اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مرکز استان اصفهان خبر داد

دستگیری 4 موتورسوار قداره به دست در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مرکز استان اصفهان گفت: شب گذشته سرنشینان قداره به دست دو دستگاه موتورسیکلت با اقدام به موقع ماموران یگان امداد پلیس مرکز استان قبل از هر گونه ناامنی در شهر توقیف و چهار نفر در این ارتباط دستگیر شدند.

دستگیری 4 موتورسوار قداره به دست در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حسن یاردوستی پیش از ظهر امروز با بیان اینکه پلیس شبانه روز در خدمت شهروندان است، اظهار کرد: امنیت بالاترین هدیه‌ای است از سوی پلیس به شهروندان اعطا می‌شود و مأموران برای آرامش مردم از جان و دل تلاش می‌کنند.

وی افزود: مأموران یگان امداد این فرماندهی شب گذشته حین گشت‌زنی در سطح خیابان‌های شهر به موتورسواری بدون پلاک که راکبان آن سرو صورت خود را پوشانده و قداره به دست داشتند برخورد می‌کنند که موتورسواران با دیدن مأموران بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با فرار متهمان مأموران به تعقیب آنها رفته و با اقتدار کامل موتورسیکلت را توقیف و راکب و سرنشین آن را دستگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در عملیات مشابه دیگری مأموران این فرماندهی یک موتورسیکلت دیگر که سرنشینان آن با در دست داشتن یک تیغه قمه در حال پرسه زدن در خیابان بودند را در ساعات پایانی شب توقیف و هر دو سرنشین آن را دستگیر کردند.

یاردوستی ادامه داد: در مجموع عملیات‌های شب گذشته دو دستگاه موتورسیکلت توقیف، چهار نفر دستگیر و سه تیغه قمه و قداره و زنجیر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مرکز استان اصفهان با اشاره به اینکه پلیس اصفهان در مقابل برهم زدگان نظم عمومی کوتاه نمی‌آید و سد راه آنان می‌شود از عموم شهروندان خواست تا موارد مشکوک و مهم را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110اطلاع داده تا مأموران بتوانند در اسرع وقت در محل حاضر و امنیت لازمه را برقرار کنند.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول