اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مرودشت خبر داد

دستگیری سارق حرفه‌ای در مرودشت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری یک سارق حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، علی شیبانیان اظهار داشت: با تلاش ماموران، سارق حرفه‌ای که در شهرستان مرودشت اقدام به سرقت سیم برق، قطعات خودرو و اماکن خصوصی می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی اضافه کرد: در پی وقوع چند سرقت سیم برق در روستاهای اطراف این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: با انجام یک‌سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی ماموران موفق شدند محل نگهداری مقادیری اموال مسروقه را در یک گاراژ ضایعاتی شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت همچنین گفت: ماموران در بازرسی از آن گاراژ، هفت حلقه سیم برق مسروقه به متراژ 260 متر را کشف کردند و مال‌خر نیز دستگیر شد.

شیبانیان افزود: در تحقیقات صورت گرفته از متهم دستگیر شده،‌ مشخص شد وی سیم‌ها را از فردی به‌نام «ع – ز» که پس از سرقت اموال مسروقه را به او می‌فروخته خریداری کرده است.

وی عنوان کرد: با تلاش ماموران و هماهنگی مراجع قضایی سارق دستگیر و سه سرقت سیم برق به متراژ 520 متر، یک سرقت قطعات خودرو و یک سرقت اماکن خصوصی از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: در این مورد پرونده تشکیل شد و تحقیقات از سارق و مال‌خر برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

بر اساس این گزارش همچنین 67 کیلوگرم تریاک توسط ماموران انتظامی شهرستان لار استان فارس، از سه خودرو و یک موتورسیکلت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لار با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش جویم شهرستان لار مطلع شدند یک خودرو در محور لار – جهرم در حال انتقال مقادیری مواد مخدر است.

بهادر اسماعیلی ادامه داد: پس از استقرار ماموران در طول مسیر تردد قاچاقچیان،‌ یک خودرو سواری سمند متعلق به آنان شناسایی شد و زمانی که قصد متوقف کردن خودرو را داشتند راننده اقدام به فرار کرد.

این مسئول تصریح کرد: با تلاش ماموران خودرو متوقف و در بازرسی از آن 35 کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لار در ادامه خاطرنشان کرد: در عملیاتی دیگر ماموران پاسگاه هرمود عباسی در جاده بندرعباس به لار هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک خودرو سواری مظنون شدند و پس از متوقف کردن آن در بازرسی هفت کیلو و 800 گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

اسماعیلی از کشف 22 کیلو و 800 گرم تریاک از یک خودرو پراید در آن شهرستان خبر داد و گفت: در عملیات دیگری ماموران انتظامی لار موفق شدند خودرو حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از متوقف کردن آن در بازرسی 22 کیلو و 800 گرم تریاک را کشف کنند.

وی اذعان داشت: ماموران پاسگاه هرمود عباسی نیز در عملیات دیگری هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک موتور سیکلت مظنون شدند و در بازرسی از راکب آن یک کیلو و 450 گرم تریاک را کشف کردند.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول