اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خاش خبر داد

دستگیری شرور فراری در خاش

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خاش گفت: شناسایی و دستگیری یک شرور فراری در خاش قدردانی و رضایتمندی مردم از پلیس را در پی داشت.

دستگیری شرور فراری در خاش

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، احسانعلی آذرپودینه اظهار داشت: این شرور فراری و تحت تعقیب مراجع قضایی سال‌ها بود که در منطقه دست به شرارت و ناامنی می‌زد و صبح روز پنج‌شنبه هفته گذشته با تلاش مأموران امنیت اخلاقی شهرستان خاش دستگیر شد.

وی افزود: در این عملیات که در منطقه ایرندگان شهرستان خاش اجرا شد یگان‌هایی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی و یگان تکاوری خاش حضور داشتند.

فرمانده انتظامی خاش بیان داشت: «شه قلی.س» دارای سابقه‌های متعدد شرارت و ایجاد ناامنی در میان اهالی روستاهای اطراف را در کارنامه ننگین خود داشت که با هوشیاری و تلاش مأموران در پاکسازی از نقاط آلوده و جرم‌خیز این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

آذرپودینه خاطرنشان کرد: در این عملیات یکی دیگر از همدستان این شرور نیز دستگیر شد و یک قبضه کلت کمری به همراه مقادیری مواد مخدر از وی کشف و ضبط شد.

وی گفت: دستگیری این شرور فراری باعث ایجاد جو آرامش و رضایت عمومی شهروندان و مسئولان شهرستان خاش شد.

انتهای پیام/75002/ح/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول