اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای حفظ ایمنی و سلامت

2 هزار شیر معیوب و نشت‌دار سیلندرهای گاز مایع منهدم شد

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل استاندارد استان همدان از انهدام دو هزار شیر معیوب و نشت‌دار سیلندرهای گاز مایع 11کیلویی خبر داد.

2 هزار شیر معیوب و نشت‌دار سیلندرهای گاز مایع منهدم شد

محمد هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار همدان با اشاره به اهمیت حفظ ایمنی و سلامت استفاده‌کنندگان از سیلندرهای گاز مایع، اظهار داشت: در طی بازرسی و کنترل مستمر سکوهای گازپرکنی استان، دو هزار شیر معیوب سیلندرهای گاز مایع از شرکت سامان گاز شهرستان رزن جمع‌آوری و از چرخه توزیع خارج شد.

وی افزود: شیرهای معیوب سیلندرهای گاز مایع جمع‌آوری، دهانه‌کوبی و پس از آن در بسته‌بندی‌های 100 عددی پلمب و برای ذوب به مراکز مربوطه ارسال شد.

معاون اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان همدان ادامه داد: تأسیسات گازپرکنی که به منظور ذخیره‌سازی و توزیع گاز مایع نصب می‌شود، موظف به رعایت استاندارد ملی ایران به شماره 841 تحت عنوان «مقررات مربوط به حمل و نقل، ذخیره‌سازی و توزیع گاز مایع» هستند.

وی تأکید کرد: همچنین افرادی که به نحوی با حمل و نقل و ذخیره‌سازی و توزیع گاز مایع سر و کار دارند به منظور محافظت و جلوگیری از خطرات احتمالی باید طبق استاندارد روش‌های صحیح را به کار گیرند. 

معاون اداره کل استاندارد همدان در پایان از شهروندان درخواست کرد: از غلطاندن و پرتاب کردن سیلندرهای گاز مایع اعم از پر و خالی روی زمین و همچنین شارژ کردن کپسول پیک نیک با استفاده از سیلندرهای گاز مایع خودداری کنند چراکه این کارها از دلایل معیوب شدن شیرسیلندر گاز مایع است.

انتهای پیام/89002/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول