اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گلپایگان

بیش از یک تن پنیر پیتزای غیر استاندارد معدوم شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره استاندارد گلپایگان گفت: بیش از یک تن پنیر پیتزا غیراستاندارد در گلپایگان کشف و معدوم شد.

بیش از یک تن پنیر پیتزای غیر استاندارد معدوم شد

حمیدرضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار کرد: طی بازرسی و نمونه‌برداری‌های انجام شده از واحدهای لبنی تولیدی شهرستان گلپایگان، بیش از یک تن محصول پنیر پیتزای غیراستاندارد کشف و برای آزمایش میکروبی به آزمایشگاه استاندارد گلپایگان ارسال شد.

وی افزود: پس از انجام آزمایشات انجام گرفته مشخص شد میزان باکتری‌های مجاز موجود در این محصول لبنی بیش از حد متعارف است.

رئیس اداره استاندارد گلپایگان با تأکید بر لزوم رعایت استاندارد، تصریح کرد: تضمین کیفیت و سلامت به عنوان مسئله‌ای کلیدی برای رقابت در صحنه صنایع غذایی و بقای تولید کنندگان مواد غذایی مختلف حایز اهمیت است.

امینی اظهار کرد: اداره استاندارد در قبال سلامتی و امنیت خاطر مردم مسئول است و مطالبه جدی مصرف کنندگان مواد غذایی وظیفه این اداره را برجسته می‌کند.

وی با بیان اینکه برخورد با تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالاهای فاقد کیفیت و مغایر با ویژگی‌های استاندارد های ملی در اولویت فعالیت‌های اداره استاندارد قرار دارد، گفت: استاندارد از تولید کنندگان محصولات سالم حمایت می‌کند و خط قرمزی برای تولید کنندگان محصولات متخلف است.

رئیس اداره استاندارد گلپایگان خاطرنشان کرد: کارخانه‌های تولیدی شهرستان گلپایگان مشکل خاصی ندارند و کارشناسان اداره استاندارد کنترل کاملی بر تولید کنندگان دارند و در صورت مشاهده تخلف به آن‌ها تذکر داده می‌شود تا نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.

انتهای پیام/ 63014/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول