اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت پذیرفت

برگزاری دوره آموزشی استانداردسازی برای مسئولان شهرداری‌های اهواز

خبرگزاری فارس: کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد استان خوزستان از برگزاری دوره آموزشی شهرها و زمین‌های بازی برای همه اعضای کمیته استانداردسازی شهرداری‌ها در استان خوزستان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی استانداردسازی برای مسئولان شهرداری‌های اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان خوزستان، اسماعیل عزیزی‌ها اظهار کرد: در راستای ایمنی شهروندان در مجموعه‌های تفریحی، شهرها و زمین‌های بازی، این اداره کل اقدام به برگزاری دوره آموزشی برای همه اعضای کمیته استانداردسازی شهرداری‌ها کرده است.

وی افزود: در این دوره مباحث ایمنی و استانداردهای شهرهای بازی بر اساس استانداردهای ملی ایران به شماره 8987 "تجهیزات شهرهای بازی" و 6436 "سری استانداردهای زمین‌های بازی" که اجرای آنها در شهرها و زمین‌های بازی الزامی‌ست، آموزش داده شد.

کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد استان خوزستان خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی مسئولان شهرداری‌های کلان شهر اهواز، سازمان پارک‌ها و فضای سبز، معاونان خدمات شهری مناطق هشتگانه شهرداری اهواز، رابطان و مسئولان استانداردسازی شهرداری‌های استان و ارگان‌های ذیربط شرکت داشتند.

وی در پایان گفت: با توجه به اهمیت موضوع و نزدیک شدن به پایان سال، اداره کل استاندارد خوزستان با استفاده از اساتید برجسته قصد برگزاری دوره‌های جدید برای بهره‌برداران پارک‌ها و شهرهای بازی در آینده‌ای نزدیک را دارد که انتظار می‌رود باعث افزایش سطح کیفی مسئولان فنی شهرها و زمین‌های بازی و کاهش حوادث و اتفاقات در ایام نوروز شود.

انتهای پیام/ 72001/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول