اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشوی خراسان رضوی:

کسب مقام سوم در لیگ برتر ووشوی بانوان نتیجه داوری ناعادلانه است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشوی خراسان‎رضوی گفت: ووشوی بانوان استان چند سال متوالی است که در انتخابی تیم ملی مقام نخست را به دست می‌آورد و کسب مقام سومی امسال نتیجه داوری ناعادلانه است.

کسب مقام سوم در لیگ برتر ووشوی بانوان نتیجه داوری ناعادلانه است

محمد زحمتکش در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار کرد: تیم ووشوی بانوان استان متشکل از قهرمانان جهان مانند سپیده شاکریان است که در مسابقات جهانی به مدال طلا دست یافتند و قرار دادن این قهرمانان در جایگاه دوم و سوم مسابقات انتخابی تیم ملی کشور نشان از قضاوت ناعادلانه داوران است.

وی با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی در استان اصفهان برگزار شد، افزود: در نتایجی که در پایان مسابقات اعلام شد، در بخش نونهالان، نوجوانان و جوانان ووشوی بانوان، اصفهان در مجموع تیمی در جایگاه اول ایستاد، تهران دوم و خراسان‎رضوی سوم شد.

این مسئول ادامه داد: در بخش نونهالان، نوجوانان و جوانان ووشوی بانوان، تیم خراسان‌رضوی با کسب چهارمدال طلا، چهار نقره و یک برنز در جایگاه سوم ایستاد و تیم بزرگسالان ووشوی بانوان استان نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

زحمتکش تصریح کرد: ساجده خوش‌نیت مدال برنز و فرحناز شریعتی دو مدال نقره در رده سنی نونهالان کسب کردند.

وی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان نیز مهسا دهقان دو مدال نقره، سپیده شاکریان ‌یک مدال طلا و یک مدال نقره، پرستو حسینی یک مدال طلا و یک نقره، فاطمه آبادیان یک مدال نقره، زهرا نوروزی یک مدال نقره و غزاله قاسمی یک مدال برنز کسب کردند.

رئیس هیئت ووشوی خراسان‌رضوی تأکید کرد: مریم عصمتی یک مدال طلا، زهرا نوروزی یک مدال برنز، راضیه چابک سوار دو مدال نقره و نفیسه پورگنجی نیز دو  مدال طلا در رده سنی جوانان به دست آوردند.

زحمتکش با بیان اینکه نفیسه پورگنجی در رده سنی بزرگسالان نیز موفق به کسب دو مدال طلا شد، افزود: نرگس پورگنجی یک مدال طلا و الهام احمدی نسب یک مدال نقره در بخش تالو بزرگسالان به دست آوردند، همچنین زهرا هدایت‌پور یک مدال برنز در بخش ساندای بزرگسالان کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه نفراتی که در رده سنی نونهالان، نوجوان و جوانان در رده اول، دوم و سوم ایستادند، به اردوی تیم ملی دعوت شد‌ند، خاطرنشان کرد: انتخابی تیم ملی ووشوی بانوان کشور از 13 اسفند‌ماه آغاز شد و امروز با اعلام نتایج به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/70005/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول