اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در بازدید از فارس

اعتماد مدیران به فارس به دلیل صداقت و سرعت خبررسانی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: اعتمادی که امروز مدیران استان اردبیل به خبرگزاری فارس دارند نشأت گرفته از صداقت و سرعت انتقال و انتشار اخبار است.

اعتماد مدیران به فارس به دلیل صداقت و سرعت خبررسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی صبح امروز در جریان بازدید از دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار داشت: در صحبتی که با مدیران استانی داریم همه اذعان دارند که مرجعیت دریافت اخبار و اطلاعات از استان را خبرگزاری فارس قرار دادند چرا که به دلیل اعتماد و اطمینان به این خبرگزاری سعی می‌‌کنیم اول وقت با مراجعه به این خبرگزاری اطلاعات جدید و نو را از تحولات استانی و کشوری دریافت کنیم.

وی گفت: خبرگزاری فارس این سرمایه عظیم را در سایه تلاش نیروهای خادم و خبرنگاران کوشا به دست آورده و باید قدر این موقعیت خود را بهتر از گذشته بداند و بیش از گذشته بکوشد تا سرمایه اعتماد عمومی و همچنین صداقت در اطلاع‌رسانی را بیش از هر زمان دیگر مورد توجه قرار دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبرگزاری فارس را شایسته‌ترین رسانه در سطح ملی از لحاظ کمی و کیفی و سرعت انتقال پیام به همراه شاخصه‌های ارزشمند رسانه‌ای و آگاهی‌بخشی به همه مردم توصیف کرد و افزود: این رسانه در برهه‌های مختلف توانسته است عظمت و جایگاه نظام اسلامی را به رخ بکشد.

تکیه بر نیروهای بومی راهگشای بسیاری از مشکلات است

غیبی در بخش دیگری از سخنان خود تکیه بر نیروهای بومی را بزرگترین فرصت در پیشبرد امور توصیف کرد و افزود: هر چقدر این ظرفیت و لیاقت‌ها را پاس داریم به همان میزان قادر خواهیم بود به اهداف تعیین شده نزدیک شویم.

این مسئول کسب رتبه‌های ممتاز برای خدمتگزاران این استان را در سایه اعتقاد و اعتماد راسخ به ظرفیت‌های بومی توصیف کرد و گفت: ما در رقابت با استان‌های دیگر همیشه جایگاه برتر را به دست آوردیم اما گاه این برتری‌ها درست و شایسته منعکس نشده در حالی که ما همچنان معتقدیم تکیه بر نیروها و فرزندان بومی این سرزمین می‌تواند منشأ خیر و برکت و تحول باشد.

در ابتدای این بازدید سرپرست خبرگزاری فارس در استان اردبیل نیز گزارشی از نحوه شکل‌گیری و فعالیت یک دهه‌ای خبرگزاری فارس به عنوان اولین خبرگزاری خصوصی کشور ارائه کرد و افزود: این خبرگزاری خط قرمز خود را ولایت فقیه و اصول انقلاب قرار داده و بدون تعصب سیاسی، حزبی یا گروهی سعی کرده اخبار را به موقع، سریع و شفاف منعکس کند.

علیرضا حسین‌نژاد اظهار داشت: این خبرگزاری در بین رسانه‌های هم‌‌تراز خود مرجع وثوق در بین مراجعه بینندگان و همچنین بهره‌برداری از طریق رسانه‌های مکتوب است به طوری که سرپرستی خبرگزاری فارسی در استان اردبیل نیز با تلاش هشت نفر از همکاران موفق شده ماهانه تولید 700 تا 750 خبر را در اولویت کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/62002/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول