اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان مطرح کرد

ضریب نفوذ بالای خبرگزاری فارس در میان افکار عمومی / فارس منبع خبری اکثر روزنامه‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به ضریب نفوذ خبرگزاری فارس گفت: این رسانه با رصد به موقع وقایع کشور و انعکاس سریع آنها رسانه‌های دیگر را نیز تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

ضریب نفوذ بالای خبرگزاری فارس در میان افکار عمومی / فارس منبع خبری اکثر روزنامه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محسن صرامی در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس اصفهان با اشاره به اینکه همواره مترصد زمانی برای بازدید از فارس بودم، اظهار کرد: در این بازدید با مشاهده نیروهای جوان خبرگزاری فارس اصفهان، ایمان من به کار شما بیش از گذشته شد.

وی با اشاره به اینکه جوانان در کار خود تواناتر هستند، افزود: با توجه به حرفه‌ام (معلمی) در دوران زندگی با جوان‌های بسیاری سر و کار داشتم و به عقیده من حضور این قشر در هر ارگانی موفقیت به همراه دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه حضور در دفتر فارس را افتخاری برای خود می‌دانم، تصریح کرد: نخستین خبرگزاری که پس از ریاست من بر مجمع نمایندگان با من مصاحبه کرد این رسانه بود و با توجه به اینکه من نماینده خمینی‌شهر در مجلس هستم، با این مصاحبه سبب جا افتادن مرکز گریزی در راستای تصمیمات کلان استان شد.

*خبرگزاری فارس دارای وتوی خبری است

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس دارای وتوی خبری در چینش اخبار است که خبرگزاری‌های دیگر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، تاکید کرد: این رسانه، خبرهای مهم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار خود می‌گیرد و این مسئله سبب شده خبرهای آن همواره تازه بوده و با سرعت منتشر شود.

صرامی تاکید کرد: من با خبرگزاری‌های دیگر نیز کار می‌کنم، اما خبرگزاری فارس با رصد به موقع خبرها به طور معمول نخستین خبرگزاری است که در ارتباط با مسائل مختلف کشور با من تماس می‌گیرد.

*‌خبرگزاری فارس منبع خبری اکثر روزنامه‌ها

وی با اشاره به تأثیرگذاری خبرگزاری فارس اضافه کرد: اگر کسی اهل خواندن روزنامه باشد، می‌تواند به راحتی خبرهای فارس را در این روزنامه‌ها مشاهده کند و اگر مسئولان این روزنامه‌‌ها منصف باشند، نام این خبرگزاری را نیز در بسیاری از مواقع در کنار خبر مشاهده می‌کنیم.

 * ‌مدیریت حاضر اصفهان را قوی می‌دانم

رئیس مجمع نمایندگان استان اظهار کرد: مدیریت حال حاضر فارس اصفهان را بسیار قوی می‌دانم و امیدوارم شرایط موجود را حفظ و در تقویت آن تلاش کند.

انتهای پیام/63008/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول