اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید دبیر کمیسیون انرژی مجلس از خبرگزاری فارس در خوزستان

خبرگزاری فارس: صبح امروز سیدحسین دهدشتی، دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس حوزه خوزستان از عملکرد این حوزه رسانه‌ای تقدیر کرد.

بازدید دبیر کمیسیون انرژی مجلس از خبرگزاری فارس در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، دبیر کمیسیون انرژی و نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس حوزه خوزستان از عملکرد این سرپرستی تقدیر و تشکر کرد.

دهدشتی در این دیدار از نزدیک با خبرنگاران و سرپرست حوزه استان خوزستان به تبادل نظر پرداخت و اظهار کرد: سال گذشته با همه کم و کاستی‌ها و نواقص و مشکلاتی که برای شهر و شهروندان داشت رو به پایان است.

وی افزود: امیدواریم که همه ما مسئولان در سال 92 ریزبینانه‌تر معضلات و دغدغه‌های مردم را شناخته و در راستای رفع این مسائل گام بردارند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تنها در سایه همدلی و انسجام، وحدت و ولایت می‌توان با قدرت بیشتری پیش رفت و پیشرفت عرصه‌های مختلف را رقم زد.

وی در پایان سال نو را پیشاپیش تبریک گفت و عنوان کرد: آبادان با برخورداری از ظرفیت‌های بالای اقتصادی، اجتماعی و تجاری باید بیش از پیش با حمایت و توجه مضاعف مسئولان در سال جدید به سوی عمران و تعالی پیش رود.

انتهای پیام/ 72001/ش‌10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول