اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:

خبرگزاری فارس در ترویج ارزش‌ها چیزی کم نمی‌گذارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: با توجه به اینکه خبرگزاری فارس برای ترویج مقدس ارزش‌ها در جامعه چیزی کم نمی‌گذارد، فضای مناسب و با اعتمادی در عرصه رسانه به شمار می‌رود.

خبرگزاری فارس در ترویج ارزش‌ها چیزی کم نمی‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به همراه معاون فرهنگی ارشاد، مسئول سرای روزنامه‌نگاران و مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از دفتر خبرگزاری فارس همدان بازدید کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در این بازدید در جمع خبرنگاران خبرگزاری فارس با بیان اینکه خبرگزاری فارس از ویژگی‌های خاصی برخوردار است، اظهار داشت: خبرگزاری فارس رسانه‌ای است که همواره نیازهای جامعه را رصد کرده و برای دفاع از ارزش‌ها و ترویج فرهنگ مقدس ارزش‌ها هیچ چیزی کم نمی‌گذارد.

خسرو بیات، خبرگزاری فارس را یکی از افسران رسانه‌ای برای ولایت دانست و ادامه داد: خبرگزاری فارس خیلی زود توانست، جایگاه خود را در بین رسانه‌ها باز کند و به یکی از پربازدیدترین رسانه‌های کشور تبدیل شود.

وی، خبرگزاری فارس را دارای نگاه آرمانی و انقلابی عنوان کرد و افزود: خبرگزاری با شناخت صحیح ارزش‌ها، از آن‌ها حفاظت می‌کند و نسبت به ارزش‌ها و سنت‌های ارزشی نظام حساسیت دارد که نشان‌دهنده این است که مسیر رشد را بسیار خوب شناخته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، خبرگزاری فارس را منبع خبری مناسبی برای جامعه دانست و خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس می‌تواند برای جامعه، مردم، مطبوعات و فضای جامعه، منبع مناسب و با اعتمادی به شمار رود.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه اخبار این خبرگزاری کارشناسی شده و به روز است، تصریح کرد: همین که خبرگزاری فارس توانسته به چهار زبان فارسی، ترکی، انگلیسی و عربی اخبار را منتشر کند، موجب توفیقاتی شده است.

انتهای پیام/89003/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول