اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان خبر داد

پیشنهاد رشوه ۱.۵ میلیون تومانی سارق به ماموران در چابهار

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: سارقی که اقدام به سرقت بیش از ۳۰ دستگاه موتورسیکلت کرده بود با پیشنهاد رشوه ۱.۵ میلیون تومانی توسط مأموران انتظامی چابهار شناسایی و دستگیر شد.

پیشنهاد رشوه ۱.۵ میلیون تومانی سارق به ماموران در چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محسن عطار در این زمینه اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد مشاهده فردی که در حال سرقت موتورسیکلت بود بلافاصله عوامل انتظامی کلانتری 11 شهرستان چابهار به محل اعزام و فرد سارق را در حال سرقت دستگیر کردند.

وی افزود: این سارق پس از دستگیری به پلیس آگاهی شهرستان چابهار انتقال و مورد بررسی بیشتر قرار گرفت که در این بررسی‌ها سارق به هویت «ابراهیم» به بیش از 30 فقره سرقت موتورسیکلت از سطح شهرستان چابهار اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان بیان داشت: این شخص در اعترافات خود اظهار داشت که موتورسیکلت‌هایی که سرقت می‌کرده را، توسط همدستانش به نام‌های «داوود و نصیر» و خانمی به نام «نورافروز» فروخته است.

عطار خاطرنشان کرد: با توجه به اعترافات متهم پس از شناسایی محل مخفیگاه همدستان این سارق، با هماهنگی مقامات قضایی بقیه اعضا این باند دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این بین متهم «نورافروز» با پیشنهاد ارائه رشوه 1.5 میلیونی قصد داشت از چنگال قانون بگریزد که مأموران وظیفه شناس ضمن رد رشوه پیشنهادی این جرم را نیز در پرونده آنان ثبت کردند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه این باند مقدار 21 گرم تریاک، 48 گرم حشیش، 11 گرم سوخته تریاک، سه گرم شیره و دو گرم شیشه به همراه دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد.

عطار افزود: با توجه به دستگیری متهمان و اعترافات آنان پرونده به دادسرا ارجاع و متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/75002/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول