اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی چابهار:

رد پای به جا مانده، سارق طلاجات را به دام انداخت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: رد پای به جا مانده از سارق طلاجات او را به دام پلیس انداخت.

رد پای به جا مانده، سارق طلاجات را به دام انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محمدرضا کاظمی اظهار داشت: طی مراجعه فردی به نام «عبدالعزیز.خ» به پاسگاه انتظامی منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار و شکایت وی در خصوص سرقت بالغ بر 30 مثقال طلا از داخل منزلش مراتب برای بررسی در دستور کار این پاسگاه قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی در بررسی‌های تخصصی و اولیه خود اقدام به جمع‌آوری مدارک و آثار و شواهد بر جای مانده از سارقان کردند و موفق شدند رد پای یکی از سارقان را در محل شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی چابهار بیان داشت: کارشناسان تجسس پلیس پس از به دست آوردن چند مدرک به جامانده در صحنه جرم بنابر اظهارات شاکی فردی به نام «یونس.خ» را با هماهنگی مراجع قضایی به عنوان تنها مظنون این پرونده سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

کاظمی خاطرنشان کرد: پس از انجام بررسی‌های بیشتر و با بکارگیری تجربیات و فنون پلیسی مأموران این یگان با تطبیق رد پای به جامانده در صحنه جرم با کفش مضنون بازداشت شده موفق شدند راز این سرقت را کشف کنند.

وی گفت: متهم پس از روبه‌رو شدن با دلایل پلیس لب به اعتراف گشود و به سرقت اعتراف کرد که پس از اعترافات متهم با حکم قضایی منزل سارق مورد بازرسی قرار گرفته و اموال مسروقه در منزل کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: پس از انجام بررسی‌های اولیه متهم به همراه اموال مسروقه کشف شده برای انجام بررسی‌های بیشتر به مراجع ذی‌ربط تحویل داده شد.

انتهای پیام/75002/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول