اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

مازندران در آستانه تبدیل شدن به بهشت سارقان

خبرگزاری فارس: صاحبنظران بر این باورند که طی یک ماه اخیر روند سرقت در مازندران افزایش یافته است و این موضوع جای نگرانی دارد.

مازندران در آستانه تبدیل شدن به بهشت سارقان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، موتورسواری در کوچه شهید جهان‌پیمای شهرستان ساری در جلوی دید شهروندان کیف یک زن جوان را به سرقت برد.

این در حالی است که در یک ماه اخیر سرقت در مازندران افزایش یافته است که این موضوع جای نگرانی دارد.

سرقت 3 میلیاردی از بانک ملی شهرستان نکا، سرقت از بانک ملی شهر بهنمیر که هنوز جزئیاتی از مبلغ به سرقت رفته آن منتشر نشده است و کیف‌قاپی نشان‌دهنده بارز این موضوع است.

به گفته این مال‌باخته در کیف او بیش از یک میلیون و 200 هزار تومان پول نقد به همراه یک انگشتر طلا و سه عدد کارت عابر بانک و مدارکی مانند شناسنامه و کارت ملی بوده که توسط موتورسوار به سرقت برده شد.

شاهد عینی این حادثه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اینکه این موتورسوار با کلاه ایمنی و صورتی نامعلوم این دزدی را انجام داده است، افزود: موتورسوار بعد از به سرقت بردن کیف این زن جوان به سرعت متواری شد.

محمد یخ‌کشی که شاهد این حادثه بود، افزود: این مالباخته بعد از دست دادن کیف خود شروع به سر و صدا و کمک خواستن از شهروندان کرد ولی به دلیل خلوت بودن خیابان کسی به کمک این زن جوان نیامد.

این شهروند با مشاهده این صحنه موضوع را سریعا با پلیس 110 در میان گذاشت که بعد از چند دقیقه با حضور ماموران بر سر صحنه این کیف‌قاپی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

همچنین یک مغازه واقع در خیابان شهید جهان پیما که مجهز به دوربین مدار بسته است از این صحنه کیف قاپی فیلم‌برداری کرده و فیلم در اختیار ماموران نیروی انتظامی قرار داده شد.

به گفته این مغازه‌دار چهره این کیف قاپ در فیلم نامشخص بوده و فقط پلاک موتور مشخص است.

به گزارش فارس، این زن جوان برای فروش طلای خود به طلافروشی مراجعه کرده و پس از فروش طلاها مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان را در کیف خود قرار داده بود.

انتهای پیام/2296/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول