اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شبستر:

سارقان احشام در شبستر به دام پلیس افتادند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از کشف راز شش فقره سرقت احشام و دستگیری سارقان در این شهرستان خبر داد.

سارقان احشام در شبستر به دام پلیس افتادند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی صفایی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد احشام در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان که با یک شیوه و شگرد انجام می‌گرفت و به دلیل اهمیت آن، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: اکیپ ویژه از کارآگاهان مجرب با انجام کارهای اطلاعاتی موضوع را به طور جدی پیگیری کرده و در این خصوص به یک نفر به هویت «س - م» اهل میاندوآب ساکن بناب مظنون و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر می‌کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در تحقیقات پلیسی متهم به شش فقره سرقت احشام که پنج فقره در حوزه استحفاظی این شهرستان و یک فقره در حوزه استحفاظی شهرستان مرند بوده با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری محل احشام را قبلاً شناسایی و پس از انجام سرقت و انتقال احشام مسروقه به خودروی باری، سارقان با استفاده از همان خودرو از منطقه فرار می‌کردند.

صفایی در آسیب شناسایی این جرم، علت را بی‌توجهی مردم به خصوص صاحبان احشام مسروقه به هشدارهای پلیسی و بلاصاحب نگهداشتن احشام در فاصله دور از محل سکونت دانست و افزود: امیدوارم مردم توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند. 

انتهای پیام/60002/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول