اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت مازندران خبر داد

تصویب 818 مصوبه پشتیبانی واحدهای تولیدی در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت و تجارت مازندران از تصویب 818 مصوبه در ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی خبر داد.

تصویب 818 مصوبه پشتیبانی واحدهای تولیدی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، مرتضی هاشم‌پور اظهار داشت: 75 جلسه کارگروه تخصصی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد 18 جلسه ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی با حضور استاندار برگزار شد، افزود: یک هزار و 48 درخواست از واحدهای تولیدی صنعتی استان در مورد مسائل مشکلات آنها به دبیرخانه ارسال و کارشناسی شد.

هاشم‌پور گفت: از برآیند جلسات برگزاری شده 818 مصوبه به تصویب نهایی شده رسید.

وی با اشاره به اینکه چنانچه پیگیری مصوبات از حیث اختیارات استانی و خارج از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی باشد، گفت: در این راستا جلساتی با معاون اول رئیس جمهور، وزیر، معاون وزیر، مدیران عامل بانک‌ها از سوی استاندار صورت گرفته و از این حیث تعداد انبوهی از متقاضیان از فرصت‌های موجود بهره‌مند شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: از تعداد یک هزار و 48 درخواست واصله تعداد 364 درخواست با موضوع سرمایه در گردش، 212 درخواست سرمایه ثابت، 322 درخواست بدهی معوق که در مجموع 86 درصد از خواسته‌ها را تشکیل می‌دهند.

هاشم‌پور با بیان اینکه دبیرخانه استانی ستاد تسهیل در سازمان صنعت، معدن و تجارت مستقر است، اظهار داشت: درخواست‌ها بعد از کارشناسی به تصویب نهایی رسیده است.

وی تصریح کرد: درخواست‌های رسیده تاکنون در کارگروه استانی تعیین تکلیف شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: 10 واحد تولیدی که درخواست آنها فراتر از اختیارات استانی و عمدتاً مشکلات ارزی و یا دستگاه‌های مرتبط آنها رفع مشکل خارج از استان بوده در قالب فرم‌های مربوطه به کمیته اصلی معرفی و با همراهی کارشناس سازمان در جلسات تخصصی شرکت کرده‌اند.

هاشم‌پور با بیان اینکه تعداد 48 مصوبه مربوط به دستگاه‌های خارج از استان که در کارگروه استانی تعیین تکلیف شده است، گفت: این مصوبات به کمیته اصلی ستاد تسهیل مستقر در معاونت امور صنایع و دبیرخانه مرکزی مستقر در تهران جهت بررسی و ابلاغ ارسال شد.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول