اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پرداخت نیمه‌تمام مطالبات بازرسان در مازندران

خبرگزاری فارس: بازرسان بازار با وجود نگرفتن حقوق و مزایای شغلی طی چند ماه گذشته، ظاهراً حقوق‌شان را با پیگیری خبرگزاری فارس، نصفه و نیمه دریافت کرده‌اند.

پرداخت نیمه‌تمام مطالبات بازرسان در مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در پی نگرانی‌های افکار عمومی و ائمه جمعه مازندران مبنی بر نابسامانی قیمت‌ کالاها در سطح استان مازندران در پایان جلسه شورای اشتغال استان مازندران خبرنگار فارس در ساری از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خواست که درباره آخرین اقدامات انجام شده برای ثبات اقتصادی و نظارت بر روند بازار پاسخگو باشد.

مرتضی هاشم‌پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران درباره آخرین وضعیت پرداخت حقوق بازرسان بازار استان مازندران که مربوط به شرکت نگار نصر است، بیان داشت: همه مبلغ قرارداد شرکت نگار نصر قدیم که ابتدای سال مورد قرار سامان صنعت، معدن و تجارت مازندران هستند تا 20 بهمن همه حقوق‌شان را دریافت کردند و در حال حاضر در آستانه پرداخت عیدی و مزایایی آنها هستیم.

این مسئول درباره علت مشکلات پیش آمده برای پرداخت حقوق بازرسان بازار بیان داشت: پس از قرارداد منعقد شده مستقیم این افراد با این سازمان، مجلس، مصوبه هیئت دولت را لغو کرد که پس از لغو مصوبه دولت، پرداخت حقوق دچار پیچیدگی‌های اداری شد که در حال حاضر در دولت در حال دریافت مصوبه دیگر است.

هاشم‌پور در پاسخ سئوال دیگر خبرنگار فارس که آیا اقداماتی انجام شده است که بعد از این مشکلی برای بازرسان به وجود نیاید، گفت: مصوبه هیئت وزیران می‌تواند مشکل بازرسان بازار استان مازندران را حل کند.

خبرنگار فارس از هاشم‌پور سئوال کرد که درباره نظارت بر بازار توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت چه اقداماتی انجام شده است که با به صدا درآمدن صدای زنگ آقای مدیرکل، وی مشغول صحبت با تلفن شد.

به احترام مصاحبه شونده صبر کردم که پس از اتمام صحبت‌های هاشم‌پور سئوالم را دوباره تکرار کنم که جناب رئیس بی‌توجه به حضورم و بدون خداحافظی سوار ماشین شد و رفت.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول