اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی اعلام کرد

افزایش ثروت در جامعه از طریق ارتقای فرهنگ نوآوری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: ارتقای فرهنگ نوآوری سبب افزایش ثروت در جامعه می‌شود.

افزایش ثروت در جامعه از طریق ارتقای فرهنگ نوآوری

سیداحمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اهداف احداث شهرک فن‌آوری در ارومیه اظهار داشت: هدف اصلی احداث این شهرک افزایش ثروت جامعه از طریق ارتقای فرهنگ نوآوری و قابلیت سازنده بین شرکت‌های حاضر در مؤسسات علمی است.

وی با اشاره به توسعه فرهنگ کارآفرینی در جامعه، خاطرنشان کرد: تربیت منابع انسانی کارآفرین و ایجاد مشاغل مولد متکی بر دانش در سطح منطقه از برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی است.

موسوی به‌کارگیری مکانیزم‌های انگیزشی برای رشد، توسعه و ارتقای واحدهای فن‌آور برای حضور در بازارهای جهانی را توصیه کرد و گفت: ایجاد فضایی برای رشد خلاقیت و توسعه تکنولوژی شرکت‌های کوچک و متوسط بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی افزود: با توجه به اینکه مؤسسات نوبنیاد قدرت ریسک‌پذیری بسیار پایینی دارند، شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی با کمک به جذب نهادهای اولیه و ارائه مشاوره‌های لازم این مؤسسات را برای رشد و توسعه آماده می‌کند.

وی تحقیق و توسعه تکنولوژی را در افزایش اقتدار کشور بسیار مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: لازم است برای دستیابی به درک صحیح از نیازهای حال و آینده در جامعه تلاش منظم و مستمری صورت گیرد.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول