اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسوه‌های بیدار-23

استادحسینی: پاسداران حافظان ارزش‌های انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه استان سمنان گفت: پاسداران حافظان اصلی ارزش‌های انقلاب و اسلام هستند و باید به عرصه فرهنگ و هنر نیز ورود پیدا کنند.

استادحسینی: پاسداران حافظان ارزش‌های انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، سردار علی استادحسینی در حاشیه دومین جشنواره تئاتر، سرود و تواشیح سپاه پاسداران در سمنان اظهار داشت: به فرموده امام خمینی(ره)، جنگ ما گنج محسوب می‏شود و متأسفانه در این زمینه کارهای خوبی ارائه نشده است.

وی افزود: ورود سپاه به عرصه هنر مربوط به چند سال اخیر نیست بلکه در سال‌های گذشته نیز در این عرصه فعالیت داشته است؛ اما در این سال‌ها، به صورت جدی‌تر به این مقوله پرداخته است و قصد دارد گام‌های جدیدی را در این عرصه بردارد.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: در حوزه دفاع مقدس آن‏طور که بایسته و شایسته است شاهد آثار ناب و ماندگاری در عرصه تئاتر و فیلم دفاع مقدس نبوده‌ایم و باید هنرمندان به این مقوله مهم بپردازند و دین خود را به شهدا ادا کنند.

استادحسینی گفت: هنری اثرگذار و مفید است که انسان را به خداوند نزدیک کند و باید تلاش کنیم تمامی کارهای ما رنگ و بوی الهی و اسلامی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در دومین جشنواره کشوری تئاتر، سرود و تواشیح سپاه پاسداران از 17 استان در قالب 18 گروه به تفکیک شش گروه سرود، شش گروه تئاتر و شش گروه تواشیح به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.

در این جشنواره استان‌های زنجان، مازندران، خراسان شمالی، فارس، بوشهر، آذربایجان شرقی، یزد، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، خراسان جنوبی، کردستان، البرز، ایلام و چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.

انتهای پیام/2249/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول