اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

پیشرفت 70 درصدی مجتمع عظیم قرآنی نخل‌تقی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از پیشرفت 70 درصدی مجتمع عظیم قرآنی نخل‌تقی خبر داد.

پیشرفت 70 درصدی مجتمع عظیم قرآنی نخل‌تقی

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی صبح امروز در نشست فعالان مذهبی کنگان اظهار داشت: کنگان دارای ظرفیت‌های بالای فرهنگی و مذهبی است و تلاش برای ارتقای وضعیت فرهنگی و دینی این شهرستان مورد توجه قرار دارد.

وی با بیان اینکه حوزه فرهنگ دینی حوزه تعامل برای رسیدن به مرز اجراست افزود: حوزه فرهنگی حوزه همکاری و پیگیری تا رسیدن به مرز اجراست و این اداره بر آن است تا با همکاری ادارات و نهادهای فرهنگی در هر چه بارورتر کردن این منطقه تلاش کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان در ادامه با اشاره به وضعیت احداث مجتمع قرآنی نخل‌تقی خاطر نشان کرد: مجتمع قرآنی با هدف تبیین تعالیم و معارف اسلامی و توسعه فرهنگ دینی در راستای جلوگیری از انحرافات اخلاقی و اجتماعی در شهر نخل تقی و محیط پیرامونی این شهر در حال احداث است.

اهرمی تصریح کرد: یک مجتمع قرآنی ظرفیت آن را دارد که با تقویت ریشه‌های دینی و برگزاری طرح‌های مختلف قرآنی و فرهنگی تحولی نو در توسعه فرهنگی ایجاد کند.

وی از پیشرفت 70 درصدی مجتمع عظیم قرآنی نخل‌تقی خبر داد و ابراز داشت: این مجتمع از ابتدای سال جاری کلنگ‌زنی شده و بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بخشدار مرکزی کنگان نیز با بیان اینکه توجه به افکار مختلف عامل مهم پیشرفت طرح‌های فرهنگی است اظهار داشت: توجه به افکار و سلیقه‌های مختلف عامل مهم پیشرفت طرح‌های فرهنگی است.

حجت‌الاسلام محمد بحرانی تصریح کرد: شهرستان کنگان از نقاط مهم استان بوشهر به لحاظ حضور انبوه نیروهای غیر بومی با افکار و سلیقه‌های مختلف از یک طرف و از طرف دیگر همجواری برادران اهل سنت و شیعه، تأمل و اندیشه بالایی را می‌طلبد که با جذب حداکثر مخاطبان شکل گیرد.

وی گفت: تک‌روی و بدون استفاده از افکار کارشناسی شده، اجرای یک طرح را با چالش روبرو می‌کند.

انتهای پیام/2451/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول