اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد خراسان شمالی:

خادمان قرآن کریم خراسان شمالی تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: خادمان قرآن کریم این استان هم‌زمان با نوزدهمین دوره تکریم خادمان قرآن و تجلیل از مقام والای خدمتگزاران قرآن و اهل بیت (ع) تجلیل می‌شوند.

خادمان قرآن کریم خراسان شمالی تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد محمدی اظهار کرد: نوزدهمین دوره مراسم تکریم خادمان قرآن کریم در راستای رسالت فرهنگی  معاونت قرآن و عترت، شناسایی، معرفی، تجلیل و تکریم خادمان قرآنی در رشته‌ها و سطح‌های گوناگون و سرلوحه قرار دادن برنامه‌های قرآنی  خود با حمایت متناسب از خادمان قرآنی کشور و خدمت به کلام نورانی حق تعالی و نهادینه کردن آن و ایجاد رغبت و اشتیاق در بین جوانان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به معرفی پنج خادم قرآن کریم از خراسان شمالی برای شرکت در مراسم تجلیل از خادمان قرآنی کشور به گسترش فرهنگ خدمت گذاری به قرآن در میان اقشار مختلف جامعه، شناسایی برگزیدگان قرآنی کشور به منظور الگوسازی در میان فعالان قرآنی و عموم جامعه، زمینه سازی ارتباط بین گروه‌های مختلف خادمان قرآنی وهم افزایی تجارب و معلومات از اهداف انتخاب و تکریم خادمان قرآنی در سطح استانی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمدی افزود: پس از شناسایی و معرفی خادمان برگزیده در سطح استان و معرفی به شورای استانی و تصمیم گیری در هر یک از کار گروه‌های تخصصی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن کاظمی‌نژاد، احمد مرجانی، یاسر بطالبلوئی و افسانه کمالی به نوزدهمین دوره مراسم تکریم از خادمان قرآن کریم به معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند.

انتهای پیام/63002/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول