اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر زنجان مطرح کرد

خبرگزاری فارس زبان گویای حزب‌الله است/ انتقاد از برخورد نامناسب برخی کارکنان‌

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر زنجان برخورد نامناسب برخی از کارکنان با مراجعان را از جمله گلایه‌های مردم اعلام کرد و گفت: این مشکل شاید آن چنان به مدیران شهرداری مربوط نشود ولی باید متوجه بود که عملکردها را ضایع می‌کند.

خبرگزاری فارس زبان گویای حزب‌الله است/ انتقاد از برخورد نامناسب برخی کارکنان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد عینی‌فرد ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با تبریک دهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری فارس اظهار داشت: خبرگزاری فارس زبان گویای حزب‌الله است.

*خبرگزاری فارس زبان گویای حزب‌الله است

وی با اشاره به شرایط خاص حاکم بر جهان کنونی ضمن آرزوی موفقیت برای خبرنگاران استانی خبرگزاری فارس ابراز امیدواری کرد، این خبرگزاری با استعانت از خداوند متعال همچنان در مسیر ولایت گام بردارد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به انتصاب‌های اخیر انجام شده در استان اشاره کرد و این انتصاب‌ها را به کابلی برای گرفتن مسئولیت در آب و فاضلاب روستایی، کاظمی به عنوان مدیرکل سیاسی استانداری زنجان و رستمی برای گرفتن مسئولیت در آبفای زنجان تبریک گفت.

*لزوم آموزش تکریم ارباب رجوع به کارکنان

وی برخورد نامناسب برخی از کارکنان با مراجعان را از جمله گلایه‌های مردم اعلام کرد و افزود: این مشکل شاید آن‌ چنان به مدیران شهرداری مربوط نشود، ولی باید متوجه بود که عملکردها را ضایع می‌کند.

عینی‌فرد تکریم ارباب رجوع را از جمله اقدامات و برنامه‌های مغفول مانده در شهرداری زنجان دانست و اضافه کرد: باید به ضعف موجود در این عرصه اذعان و درصدد رفع آن برآمد.

وی وجود نخاله‌های ساختمانی را در سطح شهر زنجان از جمله مشکلات این روزها اعلام و تصریح کرد: نخاله‌ها و خودروهای فرسوده در برخی نقاط شهر غوغا می‌کنند.

انتهای پیام/73004/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول