اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه تاکید کرد

لزوم مشارکت شرکت‌های پارس جنوبی برای گسترش فضای سبز

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه بر لزوم مشارکت شرکت‌های پارس جنوبی برای گسترش فضای سبز در عسلویه تاکید کرد.

لزوم مشارکت شرکت‌های پارس جنوبی برای گسترش فضای سبز

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید محمد احمدپور صبح امروز در مراسم هفته درختکاری در پارس جنوبی اظهار کرد: کاشت درخت و گسترش فضای سبز باید در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد.

بخشدار ویژه عسلویه خاطر نشان کرد: کاشت یک نهال توسط هر شهروند کمک شایانی به ایجاد فضای سبز و کاهش آلودگی هوای منطقه خواهد کرد.

احمدپور با اشاره به اهمیت درخت و درختکاری و حفظ و حراست از منابع طبیعی در دین مبین اسلام افزود: درختکاری سنت پسندیده‌ای است که شرع مقدس اسلام به آن توجه زیادی کرده است.

وی با تاکید بر لزوم نهادینه کردن کشت درخت و درختکاری به ‌ویژه حضور و نقش جوانان در این عرصه تصریح کرد: امروز وضعیت آلودگی زیست محیطی منطقه عسلویه می‌طلبد که جهاد همگانی در عرصه فضای سبز منطقه ایجاد شود و نباید تنها به روز درختکاری اکتفا کنیم بلکه همه روزها باید روز درختکاری باشد.

بخشدار ویژه عسلویه با بیان اینکه توجه و گسترش فضای سبز نیازمند عزم همگانی است از سازمان منطقه ویژه و شرکت‌های منطقه پارس جنوبی در ایجاد فضای سبز و توزیع نهال به دهیاری‌های منطقه تشکر کرد و خواستار توجه بیشتر آنها و توزیع بیشتر نهال به حوزه پیرامونی منطقه ویژه شدند.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی شاهد حضور مسافران و گردشگران زیادی در عسلویه به ‌ویژه در محل جنگل‌های حرا و منطقه زیبای نایبند خواهیم بود بر لزوم حفاظت و حراست از جنگل‌ها و فضای سبز منطقه تاکید کرد.

احمدپور گفت: باید امکانات و تجهیزات لازم برای استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی فراهم شود و از تمام مسئولان انتظار داریم در این مسیر کمک کنند.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول