اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 16 تا 22 بهمن

پیکارهای بدمینتون قهرمانی جام فجر در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رقابت‌های بدمینتون قهرمانی جام فجر از امروز تا بیست و دوم بهمن ماه در خانه بدمینتون قم برگزار می‌شود.

پیکارهای بدمینتون قهرمانی جام فجر در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همه ساله در ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران توسط هیئت‌های مختلف ورزشی قم رقابت‌های این دهه با عنوان جام فجر به انجام می‌رسد.

بدمینتون نیز یکی از هیئت‌هایی است که با در اختیار داشتن نیروهای مستعد و توانمند در رده‌های سنی مختلف همه ساله در پیکارهای جام فجر یکی از هیئت‌های فعال به شمار می‌رود و امسال نیز قصد دارد مسابقات جام فجر را در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار کند.

هر یک از این بخش‌ها به رده‌های سنی مختلف تقسیم می‌شوند و رقابت‌های خود را در خانه بدمینتون قم به نام تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌کنند تا چهره نفرات برتر مشخص شود.

امسال نیز هیئت بدمینتون استان قم در نظر دارد به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یک دوره مسابقات رنکینگ ویژه بانوان را در سه بخش با حضور برترین‌های قم برگزار کند.

این رقابت‌ها در سه بخش انفرادی، تیمی و دوبل به انجام می‌رسد و برای شرکت در این رقابت‌ها از ورزشکاران فعال در باشگاه‌های مختلف، ارگان‌ها، سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و ادارات کل استان و کارکنان آنها دعوت به عمل آمده است.

در حالی که هیئت بدمینتون برای برترین‌های این مسابقات جوایز و هدایای نفیسی در نظر گرفته و قرار است در پایان به آنها اهدا شود، ثبت‌نام برای حضور در این دوره از پیکارها در دفتر هیئت بدمینتون واقع در تالار بدمینتون فرهمند موحد انجام می‌شود.

این در حالی است که به منظور توسعه بدمینتون قم برای هر نفر مبلغ 100 هزار ریال هزینه ورودی در نظر گرفته شده است و مسابقات در حالی برگزار می‌شود که همزمان ثبت‌نام از خردسالان نیز برای حضور در جام فجر صورت می‌گیرد و این رقابت‌ها در سه بخش مبتدی، نیمه پیشرفته و پیشرفته به صورت آزاد و انفرادی به انجام می‌رسد و در پایان به افراد برتر حکم و جایزه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول