اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مدیرعامل پارس جنوبی:

رسیدگی به وضعیت بیماران خاص از اولویت‌های سازمان منطقه ویژه است

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیرعامل پارس جنوبی گفت: رسیدگی به وضعیت بیماران خاص و رفع مشکلات کارکنان سازمان از اولویت‌های سازمان منطقه ویژه است.

رسیدگی به وضعیت بیماران خاص از اولویت‌های سازمان منطقه ویژه است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، غلامرضا غریبی بعد از ظهر امروز در نشستی تخصصی بررسی وضعیت بیماران خاص و همچنین مشکلات کارکنان در پایتخت انرژی کشور اظهار داشت: پارس جنوبی دارای اهمیت بسیار زیادی در حوزه نفت و گاز است و در سال تولید ملی شاهد موفقیت بسیار خوبی در این عرصه هستیم.

وی افزود: توجه به محیط پیرامونی از مسایل مهم مورد توجه مسئولان پارس جنوبی است و در این راستا گام‌های اساسی برداشته شده است.

قائم مقام سازمان منطقه ویژه انرژی پارس با تقدیر از مجاهدت‌ها و تلاش‌های صورت پذیرفته در پایتخت انرژی کشور خاطر نشان کرد: موفقیت‌های روزافزون این منطقه حاصل فعالیت‌های مستمر، خستگی‌ناپذیر و هوشمندانه نیروی انسانی شاغل در منطقه است.

غریبی گفت: نیروی انسانی تلاشگر شاغل در منطقه نقش بسزا و بی‌بدیلی در پیشبرد اهداف مدنظر در توسعه همه جانبه منطقه، استان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا می‌کند لذا شایسته است به موازات تلاش این عزیزان، مشکلات و آلام این مجموعه نیز مورد بررسی قرار گرفته و به وجه احسن رفع شود.

این مسئول عنوان کرد: مدیران باید تمام سعی و تلاش خود را در راستای ایجاد بستری مناسب برای بهره‌وری منابع انسانی به‌کار گیرند چرا که نیروهای با انگیزه می‌توانند در پیشبرد اهداف سازمان و نظام نقش‌آفرین باشند.

قائم مقام مدیرعامل پارس جنوبی با اشاره به لزوم رفع مشکلات بیماران خاص اذعان داشت: رسیدگی به وضعیت بیماران خاص و رفع مشکلات کارکنان سازمان از اولویت‌های سازمان منطقه ویژه است.

در ادامه جلسه تصمیمات سازنده و مؤثری در راستای رفع مشکلات حاد کارکنان شاغل و بیماران خاص سازمان منطقه ویژه انرژی پارس اتخاذ و برای اجراء به مجموعه‌های مرتبط ابلاغ کنند.

انتهای پیام/2451/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول