اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

تامین 90 درصد قطعات مورد نیاز پارس جنوبی توسط متخصصان داخلی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تلاش ما استفاده‌ حداکثری از توان تولیدکنندگان و سازندگان داخلی بوده به ‌گونه‌ای که در حال حاضر 90 درصد قطعات مورد استفاده‌ مجتمع در کارگاه مرکزی از تولیدات داخلی است.

تامین 90 درصد قطعات مورد نیاز پارس جنوبی توسط متخصصان داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مدیر‌عامل مجتمع گاز پارس جنوبی صبح امروز در بازدید از دومین نمایشگاه توانمندی‌های ساخت داخل در عسلویه اظهار کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی از مهم‌ترین پالایشگاه‌های کشور است و بیش از 44 درصد گاز کشور در این منطقه تامین می‌شود.

علی‌اکبر شعبان‌پور افزود: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد تلاش بسیار خوب متخصصان داخلی در منطقه پارس جنوبی هستیم و به موفقیت و پیشرفت خوبی رسیده‌ایم.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط هر چه بیش‌تر با سازندگان داخلی خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما استفاده‌ حداکثری از توان تولیدکنندگان و سازندگان داخلی بوده به‌ گونه‌ای که در حال حاضر 90 درصد قطعات مورد استفاده‌ ما در کارگاه مرکزی مجتمع از تولیدات داخلی است.

شعبان‌پور یادآور شد: با وجود تحریم‌های دشمنان شاهد رشد و بالندگی خوبی در صنعت نفت هستیم و در واقع تحریم‌ها موجب تلاش بیشتر متخصصان و دسترسی به موفقیت بیشتر شده است.

مدیر‌عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه‌ بازدید با مدیران و نمایندگان شرکت‌های تولیدکننده‌ داخلی به بحث و گفت‌وگو پرداخت و از آنها به خاطر تلاش بی‌وقفه‌‌شان در تولید تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت، گاز و پتروشیمی تشکر کرد.

بر ‌اساس این گزارش، دومین نمایشگاه توانمندی‌های ساخت داخل در عسلویه با هدف خودکفایی در حوزه‌ نفت، گاز و پتروشیمی و نزدیک شدن سازندگان و مصرف‌کنندگان نهایی در راستای تحقق شعار سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی برپا شده است.

این نمایشگاه با حضور مجتمع گاز پارس جنوبی، 22 شرکت داخلی سازنده‌ قطعات و تجهیزات و 12 شرکت پتروشیمی به همت شرکت کالای پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه‌های عسلویه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول