اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

امنیت حاکم بر ایران پیشرفت کشور را دوچندان می‌کند

خبرگزاری فارس: : فرماندار بیجار گفت: ایران در سایه نظام مقدس اسلام در حال پیشرفت است و بستر امن کنونی ضامن بقا و توسعه روزافزون آن است.

امنیت حاکم بر ایران پیشرفت کشور را دوچندان می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار،حمدالله کریمی شامگاه چهارشنبه در سیزدهمین جلسه شورای اداری در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا و رهنمودهای رهبری در فضای امن امروز شاهد پیشرفت ایران اسلامی در همه زمینه‌ها خواهیم بود.

فرماندار بیجار، پیشرفت و توسعه را در سایه تلاش و کوشش مسئولان و مردم دانست و خاطرنشان کرد: معیار ما برای پیشرفت و توسعه، آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهنمودهای رهبری و در سایه این رهنمودها با سعی و تلاش مدیران، مسئولان و مردم است، امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت کشورمان در تمامی عرصه‌ها باشیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم خاطرنشان کرد: دشمن از اسلام کار و تلاش هراس دارد و ما باید رهنمودهای گهربار مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خویش قرار داده و با تلاش و سعی فراوان، دشمنان ایران را از رسیدن به اهدافشان مأیوس کنیم.

فرماندار بیجار در ادامه از مدیران و مسئولان ادارات این شهرستان تقدیر کرد و افزود: تراز مدیران بیجاری با دیگر شهرستان‌های همجوار قابل قیاس نیست.

وی عنوان کرد: افرادی که در حوزه کاری دولت کار می‌کنند اگر با وجدان، صداقت، عالمانه و دلسوزانه کار کنند؛ هم رضای خدا در آن خواهد بود و هم رضای مردم و این خود از عوامل پیشرفت ولو در حیطه مدیریتی است.

کریمی بیان داشت: بحث فرهنگی لازمه هر کاری است و به کارگیری این مقوله مهم برای اداره و پیشبرد امور نباید نادیده گرفته شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بهترین قضاوت‌ها، قضاوت مردمی است، ابراز داشت: مدیران و مسئولان ادارات با مردم به گونه‌ای رفتار کنند که رضایت کامل برای آنها فراهم شود؛ چراکه کار در نظام مقدس ما فقط از آن مردم و برای مردم است.

فرماندار بیجار با اشاره به انتخابات سال آینده و حساسیت دشمن به این موضوع اذعان داشت: یکدلی و وحدت مردم ایران تیری بر چشم دشمنان و عامل ناکامی آنها در رسیدن به هدف‌های دیرینه‌شان است.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی از جانب دشمنان یادآور شد: تحریم‌ها برای دلسرد کردن مردم از این نظام و دوری مردم از اهداف و آرمان کشور است که دشمن باید بداند مردم همیشه در صحنه ایران این دوران را مانند تمامی دوره‌های سخت دیگر از پیش رو برخواهند داشت و همچون گذشته با آمدن پای صندوق‌های رأی، ارادت خود را به کیان اسلامی و رهبر معظم انقلاب نشان خواهند داد.

کریمی در پایان مدیریت سد تالوار را به بیجار و استان کردستان یکی از مسرت‌بخش‌ترین خبرهای این چند روز خواند و گفت: امید است از این موقعیت بهره کافی را برای آبادانی شهرستان بیجار ببریم.

انتهای پیام/79015/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول