اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی اعلام کرد

برخورد با هرگونه مزاحمت و ناهنجاری در چهارشنبه آخر سال

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی با تاکید بر استفاده از تمام توان نیروی انتظامی و بسیج در چهارشنبه آخر سال گفت: پلیس با هرگونه مزاحمت و ناهنجاری در چهارشنبه آخر سال برخورد قاطع می‎کند.

برخورد با هرگونه مزاحمت و ناهنجاری در چهارشنبه آخر سال

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ حجت نیک‌مرام ظهر امروز در نشستی مطبوعاتی پیرامون اقدام‌های پلیس امنیت عمومی در چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: در چهارشنبه آخر سال همواره با برخی ناهنجاری‌ها و مزاحمت‎ها مواجه هستیم؛ قطعا نیروی انتظامی با هرگونه مزاحمتی به ویژه با آلودگی‎های صوتی برخورد جدی می‎کند.

وی افزود: البته برخورد با خودروهایی که آلودگی صوتی ایجاد می‎‌کنند در چهارشنبه آخر سال تشدید می‎شود و در صورت توقیف، تا پایان تعطیلات نوروزی خودرو پارکینگ می‎ماند.

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی با تاکید بر برخورد پلیس با هرگونه ناهنجاری در سطح استان خاطرنشان کرد: با هرگونه ناهنجاری و ایجاد مزاحمت برخورد جدی می‎کنیم؛ در چهارشنبه آخر سال در تمام نقاط شهر مشهد و استان پلیس مستقر بوده که در صورت مشاهده ناهنجاری، آلودگی‌های صوتی حتی از سوی اماکن شخصی و یا پارتی‎های شبانه برخورد جدی صورت می‎دهد.

وی تصریح کرد: از خانواده‎ها و والدین خواستاریم که فرزندان و جوانان و نوجوانان خود را کنترل کنند چراکه همواره تاثیر به سزایی در جلوگیری از بسیاری از اقدامات غیرقانونی و حتی مجرمانه دارند.

کشف بیش از 516 هزار عدد انواع مواد محترقه

نیک‌مرام با اشاره به مواد محترقه کشف شده در چند ماه گذشته گفت: از ابتدای سال جاری طرح برخورد با تهیه، فروش و ورود مواد محترقه آغاز شده است ولی در دو ماه گذشته طرح تشدید شده و در نتیجه اقدامات پلیس، تاکنون 516 هزار و 873 عدد انواع مواد محترقه کشف شده است.

وی با تاکید بر استمرار طرح برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه متذکر شد: نیروی انتظامی همچنان نیز نظارت و کنترل خود را بر واحد‌های صنفی که ممکن است مواد محترقه به فروش برسانند، داشته و در صورت مشاهده با واحد صنفی برخورد جدی می‌کند.

به گفته رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی در چهارشنبه آخر سال از تمام توان عملیاتی و نیروی انسانی پلیس و نیروی مقاومت بسیج استفاده می‌شود.

انتهای پیام/70003/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول