اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

30 طرح توسعه کشاورزی در خوی در دست بررسی است

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: 30 طرح توسعه کشاورزی در خوی که در دست بررسی است باید در آینده نزدیک نهایی شوند.

30 طرح توسعه کشاورزی در خوی در دست بررسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری صبح امروز در کار گروه توسعه اشتغال خوی که با حضور فرماندار خوی، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار، رؤسای ادارات آبیاری، تعاون کار و رفاه اجتماعی، کارشناسان جهاد کشاورزی و مدیران بانک‌های عامل کشاورزی، ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان خوی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ستاد توسعه بخش کشاورزی یکی از مهم‌ترین کار گروه‌ها و ستادهای شهرستانی است چرا که قابلیت و ظرفیت‌های حوزه کشاورزی در این کار گروه بیش‌تر مورد کنکاش و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این زمینه، تصریح کرد: تلاش‌هایی که در راستای توسعه بخش کشاورزی در این شهر انجام گرفته مطلوب است ولی با توجه به اینکه در این شهرستان شاهد وجود رشته‌های کشاورزی در مقاطع کارشناسی ارشد هستیم، انتظار داریم بیش‌تر از این فارغ‌التحصیلان این رشته را درگیر طرح‌های توسعه کشاورزی کنیم.

عماری با اشاره به ظرفیت‌های موجود در بخش کشاورزی این شهرستان، اعلام کرد: شهرستان خوی به واسطه مقام آوری در حوزه‌های مختلف بخش کشاورزی و کسب رتبه‌های برتر کشوری در تولید برخی محصولات کشاورزی از جمله تخمه آفتابگردان، لازم است تا بیش‌تر از این مورد توجه مسئولان این بخش قرار گیرد.

وی خواستار اهتمام و جدیت هر چه بیش‌تر در این زمینه شد و گفت: توجه به این حوزه سبب رونق کشاورزی و خودکفایی در این حوزه می‌شود پس نباید از توانمندی‌های این بخش غافل شد.

فرماندار خوی خواستار رفع مشکلات موجود در این زمینه شد و اظهار داشت: لازم است تا به مدت سه روز نسبت به رفع مشکلات طرح‌های توسعه بخش کشاورزی که در حوزه‌های مختلف از جمله دامداری، مرغداری و ... است رسیدگی شود.

عماری با بیان اینکه در حال حاضر 30 طرح در این زمینه در دست بررسی است، اظهار داشت: این طرح‌ها باید در آینده نزدیک نهایی شوند.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول