اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماکو اعلام کرد

استقرار هلال احمر در پنج نقطه ماکو در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: فرماندار ماکو گفت: در ایام نوروز چادرهای امداد هلال احمر در پنج نقطه از شهرستان ماکو مستقر می‌شوند.

استقرار هلال احمر در پنج نقطه ماکو در ایام نوروز

حمید احمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به فراهم کردن تسهیلات نوروزی در ماکو، اظهار داشت: شهرداری و فرمانداری ماکو، هلال احمر، اداره راه و شهرسازی و اداره آموزش و پرورش با تعامل و همکاری آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به اسکان مسافران در ایام نوروز در شهرستان ماکو، تصریح کرد: اماکن، هتل‌ها، مراکز اقامتی، مهمان‌سرای ادارات مختلف و چندین مدرسه در ماکو و بازرگان برای اسکان در نظر گرفته شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: مدرسه استثنایی امید در ماکو مختص اسکان مسافران فرهنگی است و همچنین مدرسه سید احمد خمینی بازرگان برای اسکان مسافران در شهر مرزی بازرگان تدارک یافته است.

فرماندار ماکو افزود: چادرهای امداد هلال احمر در پنج نقطه از شهرستان ماکو در ایام نوروز پایگاه خواهند داشت از جمله این پایگاه‌ها نقطه صفر مرزی، ورودی شهر، سه‌راه کشمش تپه، سطح شهر و بین راهی است.

احمدیان ارائه بروشورهای ویژه توسط هلال احمر و میراث فرهنگی ماکو به مسافران نوروزی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کاخ سردار ماکو از جمله مراکز گردشگری این شهر است که در ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مسافران است و ایوان فرهاد، باغچه جوق، آسیاب خرابه روستای رینگ و بازارچه مرزی ساری‌سو از سایر مراکز جذاب و دیدنی برای گردشگران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/61010/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول