اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همانند برد در مصاف با تیم الجزیره امارات

بازیکنان تراکتورسازی به دنبال خلق پیروزی دیگری در برابر استقلال هستند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: بازیکنان تراکتورسازی همانند برد در مصاف با تیم الجزیره امارات در صدد خلق پیروزی دیگری در بازی با استقلال تهران هستند.

بازیکنان تراکتورسازی به دنبال خلق پیروزی دیگری در برابر استقلال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، احمد علیرضابیگی در دیدار با بازیکنان، مربیان و مدیران تیم تراکتورسازی تبریز، افزود: صحنه‌هایی که تراکتورسازی ثبت کرده نه تنها در ایران که در تمام جهان این پیام را به گوش مردم رسانده که آذربایجان سرشار از شادی و نشاط است.

وی خاطرنشان کرد: زحماتی که برای تیم تراکتورسازی کشیده شد به لطف الهی جواب داد و امیدواریم نوار موفقیت‌های تراکتورسازی در بازی‌های آینده نیز ادامه یابد.

علیرضابیگی تاکید کرد: بازیکنان تراکتورسازی همانند برد در مصاف با تیم الجزیره امارات در صدد خلق پیروزی دیگری در بازی با استقلال تهران هستند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه اظهار داشت: تراکتورسازی روزهای مهمی پیش رو دارد، چرا که موفقیت‌های این تیم انتظارات مردم و هواداران از آن را بالا برده و من نیز وظیفه داشتم از زحمات بازیکنان تیم و کادر فنی قدردانی کنم.

علیرضابیگی در خصوص مشکلات مالی تیم نیز گفت: تجربه نشان داده که در باشگاه تراکتورسازی شاید دستمزدها دیر و زود داشته باشد اما سوخت و سوز ندارد و امروز نیز مبلغی به عنوان پاداش برد مقابل الجزیره به بازیکنان پرداخت می‌شود.

وی گفت: تا پیش از سال نو بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی تیم تراکتورسازی تامین و پرداخت می‌شود.

پیش از سخنان استاندار آذربایجان شرقی، جعفری مدیرعامل و اولیویرا سرمربی پرتغالی باشگاه تراکتورسازی نیز در خصوص وضعیت تیم توضیحاتی ارائه کردند.

بازیکنان و کادر فنی تیم تراکتورسازی پس از این دیدار در ضیافت شام استانداری آذربایجان شرقی شرکت کردند. 

انتهای پیام/60002/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول