اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس سازمان بسیج کارمندان خراسان‎رضوی مطرح کرد

استفاده دشمن از حربه اقتصادی برای تحمیل فشار به دهک‎های پایین

خبرگزاری فارس: رییس سازمان بسیج کارمندان خراسان‎رضوی گفت: دشمن از اقتصاد به عنوان حربه‎ای برای تحمیل فشار به دهک‎های پایین درآمدی جامعه استفاده می‎کند.

استفاده دشمن از حربه اقتصادی برای تحمیل فشار به دهک‎های پایین

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجید زرنگ صبح امروز در همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل خراسان‌رضوی اظهارداشت: عملیاتی کردن طرح شجره طیبه صالحین، از ماموریت‎های مهم حوزه بسیج ادارات کل است که باید در جهت اجرای هر چه بهتر این طرح، برنامه‎ریزی نمود.

وی خواستار استفاده از تمامی ظرفیت‎های پایگاه‎های مقاومت بسیج ادارات کل در راستای بهره‌وری هر چه بهتر از منابع و امکانات دولتی شد.

زرنگ بر تقویت تعامل بسیج ادارات، دیدار با مدیران سازمان‎ها و دستگاه‎های اجرایی در راستای تحقق اهداف متعالی انقلاب، امام راحل(ره) و همچنین منویات مقام معظم رهبری در تربیت نیروی انسانی متدین و ولایت‌مدار تاکید کرد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان خراسان‎رضوی گفت: باید حوزه بسیج ادارات کل با برگزاری جلسات مشترک شورای حوزه با شورای پایگاه در جهت عملیاتی کردن برنامه‌های پیش‎بینی شده تلاش نماید.

وی در ادامه، با اشاره به نقش موثر بسیج در عرصه‎های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، گفت: بصیرت مثال‌زدنی بسیجیان، عمل به موقع و اقتدای آنان به ولایت فقیه باعث شده تا توطئه‎های دشمنان در عرصه‎های گوناگون خنثی شود.

رئیس سازمان بسیج کارمندان خراسان رضوی تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمن از اقتصاد به عنوان حربه‎ای برای تحمیل فشار به دهک‎های پایین درآمدی جامعه استفاده می‎کند، تلاش در جهت تحقق منویات مقام عظمای ولایت مبنی بر اتخاذ رویکرد اقتصاد مقاومتی، از جمله رویکردهای مهم بسیج ادارات کل است.

مهدی ثابت، فرمانده حوزه بسیج شهید رجایی ادارات کل استان نیز در این جلسه، گفت: ارتقای این سازمان در گروی برنامه‎ریزی مناسب، استفاده از نیروهای اجرایی توانمند و نظارت به موقع و صحیح بر عملکرد سازمان بسیج کارمندان در حوزه‎های مختلف است.

وی با بیان اینکه 60 برنامه عملیاتی از سوی حوزه بسیج شهید رجایی استان، پیش‌بینی و تدوین شده، تصریح کرد: در آینده نزدیک، این برنامه‎ها جهت اجرا به پایگاه‌های مقاومت ابلاغ می‎شود.

انتهای پیام/70005/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول