اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بویین زهرا خبر داد

برگزاری مسابقات جام‌ نوروز در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان بویین زهرا از برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران بویین زهرا با عنوان جام نوروز در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقات جام‌ نوروز در بویین زهرا

علیرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: برنامه تجلیل از ورزشکاران منتخب کشوری، استانی و شهرستانی بویین زهرایی پیش از ایام عید به همت اداره‌ ورزش و جوانان در شهر بویین زهرا با حضور آحاد ورزشکاران برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا در خصوص تجلیل از ورزشکاران بویین زهرایی افزود: مجید عباسی ورزشکار کیک بوکسینگ کار بویین زهرا اخیرا به عنوان نماینده استان در مسابقات کیک‌ بوکسینگ آسیایی در تهران موفق به کسب مقام سومی این دوره از مسابقات شد.

وی عنوان کرد: مراسم تجلیل از ورزشکاران مقام‌آور و مدال‌آور شهرستان بویین زهرا تاکنون در سه مرحله برگزار شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بویین زهرا ابراز داشت: هیئت ورزشی روستایی و عشایری این اداره که مسئولیت برگزاری مسابقات در روستاهای این شهرستان را بر عهده دارد در ایام نوروز مسابقات جام‌ نوروز را در سطح این شهرستان برگزار می‌کند.

حیدری ادامه داد: مسابقات جام نوروز امسال به مرکزیت روستاهای: زین‌آباد، مجیدآباد، لهارد، محمد‌آباد و خوزنین شهرستان بویین زهرا برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هدف از اجرای تمام برنامه‌های اداره ورزش و جوانان بویین زهرا تقویت و کمک به گسترش فرهنگ ورزش است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بویین زهرا با بیان اینکه ورزشکاران بویین زهرایی به نسبت سال 90 در رشته‌های مختلفی مانند: شنا و کاراته افتخار آفرین بوده‌اند، عنوان کرد: شهرستان بویین زهرا در رشته شنا ورزشکاران مطرحی را در خود پرورش داده است و اخیرا نیز گروهی از شناگران خانم بویین زهرا به نمایندگی از استان قزوین در مسابقات کشوری موفق به کسب هفت مدال رنگارنگ شدند.

انتهای پیام/77005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول