اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زمینی به مساحت 10 هکتار

بوستان جنگلی جیرفت کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: بوستان جنگلی شهرستان جیرفت با حضور مسئولان در زمینی به مساحت 10 هکتار همزمان با هفته منابع طبیعی کلنگ‌زنی شد.

بوستان جنگلی جیرفت کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، بوستان جنگلی این شهرستان با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان و شهرداری جیرفت و حضور نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار جیرفت، مدیران کل جنوب کرمان و جمعی از مردم و مسئولان در زمینی به مساحت 10 هکتار در ابتدای شهر کلنگ‌زنی شد.

فرج‌الله عارفی در این آیین با تبریک هفته منابع طبیعی اظهار داشت: حیات ما به این درختان بستگی دارد، بر همین اساس هر زمان درختی قطع شود، حیات انسان به مخاطره می‌افتد.

وی با اشاره به احداث این بوستان افزود: امیدواریم با همت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در تمام 10 هکتار این بوستان جنگلی درخت کاشته و تلاش شود تا در آن درختانی کشت شود که با شرایط محیطی سازگار و متناسب باشد.

فرماندار جیرفت نیز با تبریک آغاز هفته درختکاری به شهروندان جیرفتی اظهار داشت: با توجه به اینکه این بوستان در ورودی شهر جیرفت قرار دارد، پیشنهاد می‌شود هر فرد یک درخت به نام خود در این مکان بکارد و این اسامی را در یک کتاب به چاپ برسانند.

ابراهیم غنچه‌‌پور تصریح کرد: مردم نیز از این موضوع استقبال کرده و می‌توانند با مشارکت شهرداری یادگاری در این بوستان جنگلی از خود به جای بگذارند و آینده سالمی برای نسل آینده رقم بزنند.

به گزارش فارس، در آیین کلنگ‌زنی بوستان جنگلی شهر جیرفت فرماندار و سایر مسئولان به صورت نمادین اقدام به کاشت درخت در این پارک کردند.

انتهای پیام/80001/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول