اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری افزون بر 330 میلیون تومان

استخر شنای شلمزار کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: استخر شنای شلمزار با اعتباری افزون بر 330 میلیون تومان همزمان با نهمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان کیار کلنگ‌زنی شد.

استخر شنای شلمزار کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین کلنگ‌زنی استخر شنای شلمزار اظهار داشت: خدمات و اقداماتی که از سوی دولت نهم و دهم در استان به مردم ارائه شده بسیار ارزشمند و منجر به ایجاد تحولات مثبتی در راستای توسعه‌یافتگی آن شده است.

وی افزود: مسکن مهر، پروژه‌های مهر ماندگار و طرح‌های عمرانی متعددی که در سال‌های اخیر در استان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده بخشی از این اقدامات است.

عنابستانی با بیان اینکه عدالت‌گستری از مهم‌ترین برنامه‌های دولت نهم و دهم است، تصریح کرد: توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اقدامات این دولت بود و این موضوع در استان ما از نمود خوبی برخوردار بوده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن، آن را نقطه عطف یک جنبش مردمی برشمرد و گفت: در این روز مبارزات ملت ایران به بار نشست و بساط ظلم و کفر از این مرز و بوم برچیده شد.

عنابستانی با اشاره به کلنگ‌زنی استخر شنای شلمزار، اظهار داشت: برای تکمیل و بهره‎برداری این پروژه به اعتباری افزون بر 20 میلیارد ریال نیاز است.

وی متذکر شد: در حال حاضر 330 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی برای ساخت این استخر اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/68006/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول