اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

توسعه کشاورزی منطقه جوکار ضروری است/راه ارتباطی «دشمن‌زیاری» مناسب نیست

خبرگزاری فارس: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس از مسئولان استانی در بخش‌های کشاورزی و راه خواست تا نسبت به مشکلات مناطق «جوکار» و «دشمن‌زیاری» اقدام اساسی کنند.

توسعه کشاورزی منطقه جوکار ضروری است/راه ارتباطی «دشمن‌زیاری» مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فرماندار بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از مناطق «جوکار» و «دشمن‌زیاری» حوزه بویراحمد بازدید و از نزدیک مشکلات این مناطق را  بررسی کردند.

غلام‌محمد زارعی هدف از سفر به مناطق روستایی حوزه انتخابیه خود را رفع مشکلات جامعه هدف عنوان کرد و اظهار داشت: در بازدیدهای صورت گرفته از مناطق روستایی که به همراه مسئولان شهرستانی صورت می‌گیرد؛ هدف آشنایی با مشکلات جامعه روستایی و برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های موجود است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، هدف از بازدید مناطق «جوکار» و «دشمن‌زیاری» را رفع محرومیت مناطق عنوان کرد و ادامه داد: این مناطق با وجود محرومیت فراوان دارای استعداد زیادی در حوزه باغداری، شیلات و کشاورزی است.

زارعی خاطرنشان کرد: به منظور توسعه بخش کشاورزی در مناطق مقرر شد، کارگروهی متشکل از بخش‌های مختلف و وابسته به جهاد کشاورزی در این خصوص تشکیل و زمینه لازم برای توسعه کشاورزی، شیلات و دیگر ظرفیت‌ها در مناطق «جوکار» و «دشمن‌زیاری» فراهم شود.

وی، عمده مشکلات منطقه «جوکار» و «دشمن‌زیاری» را راه ارتباطی، گازرسانی و تأمین آب شرب عنوان کرد و افزود: جاده ارتباطی این منطقه بسیار نامناسب با شیب تند و عرض کم است که موجب بروز برخی حوادث ناگوار برای مردم این منطقه می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، گازرسانی به مناطق سردسیر حوزه بویراحمد و دنا را مهم و ضروری برشمرد و اذعان داشت: اقدامات لازم به منظور خدمت‌رسانی از سوی شرکت گاز در دستورکار قرار داده شده و امیدواریم این امر تا سال آینده تحقق پیدا کند.

زارعی در پایان عنوان کرد: توسعه باغات و آبیاری اراضی کشاورزی بسیار مهم بوده و با توجه به اینکه این مناطق دارای زمین مناسب و آب فراوان است؛ باید مقرر شود که جهاد کشاورزی به منظور ظرفیت‌سنجی و نحوه توسعه اراضی برای کاشت باغ‌ها اقدام کند.

انتهای پیام/82011/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول