اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

خانه معلم یکی از مطالبات فرهنگیان مبارکه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: خانه معلم یکی از مطالبات فرهنگیان مبارکه است که با گذشت 21 سال از کلنگ‌زنی آن تاکنون فقط 35 درصد پیشرفت داشته است.

خانه معلم یکی از مطالبات فرهنگیان مبارکه است

علی ایرانپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مبارکه اظهار کرد: این شهرستان به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروزه به عنوان یک شهرستان پویا و فعال در تمام عرصه‌ها در کشور به شمار می‌رود به گونه‌ای که مبارکه در بحث صنعت در استان رتبه اول و در بحث کشاورزی رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: این شهرستان با تقدیم 570 شهید در راه انقلاب اسلامی دین مداری و پیروی از ولایت را اثبات کرده است.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه 530 واحد صنعتی در شهرستان مبارکه وجود دارد، اما باز مشکلاتی در عرصه‌های مختلف در این شهرستان به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: شهرستان مبارکه با وجود 188 واحد آموزشی و بیش از 23 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف مشکلات زیادی در امر آموزش به چشم دارد که باید در رفع این مشکلات تلاش کنیم.

ایرانپور در مورد مرکز فرهنگی رفاهی ویژه‌ فرهنگیان این شهرستان افزود: با توجه به اینکه چند سال از کلنگ زنی این واحد می‌گذرد، تاکنون شاهد بهره‌برداری از آن نبوده‌ایم و نیاز به جذب اعتبار یک‌میلیارد تومانی از سوی وزارت آموزش و پرورش هستیم که کمک وزیر آموزش و پرورش را در اختصاص این اعتبار می‌طلبد.

وی درباره مدارس فرسوده این شهرستان گفت: بیش از 35 درصد از مدارس این شهرستان فرسوده هستند که نیاز به تخریب و یا بازسازی دارد و باید به آنها توجه ویژه‌ای شود.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به واگذاری مسکن مهر در بعضی از شهرهای این شهرستان به خصوص شهر مجلسی مشکلاتی را در حوزه آموزش برای شهروندان این شهر به وجود آورده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: کمبود وسایل مورد نیاز در هنرستان‌ها و نیز اجرای هر چه بهتر طرح 6-3-3 نیازمند تامین یک سری وسایل آموزشی است که باید این امر را جهت بهتر شدن بحث آموزش در دستور کار خود قرار داد.

ایرانپور گفت: بحث در نظر گرفتن سوابق معلمان حق التدریس یکی دیگر از مشکلات فرهنگیان این شهر بوده و سبب بروز مشکلات فراوانی برای آنها شده است.

انتهای پیام/63013/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول