اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نیشابور:

باند حرفه‌ای سارقان احشام در نیشابور متلاشی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نیشابور گفت: باند حرفه‌ای سارقان احشام در عملیاتی پلیسی در نیشابور متلاشی و 22 فقره سرقت کشف شد.

باند حرفه‌ای سارقان احشام در نیشابور متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سرهنگ محمدحسن امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی نیشابور در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در مناطق روستایی حاشیه شهر و نارضایتی دامداران موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و کار اطلاعاتی در نهایت یکی از سارقان را حین فروش 15 راس گوسفند مسروقه شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های به‌ عمل آمده متهم به‌نام خلیل ابتدا منکر هرگونه سرقت شده و اعلام داشت گوسفندان را از شخصی به هویت ابوالفضل خریداری کرده است که با توجه به شناسایی احشام توسط مالباختگان و جمع‌آوری دلایل علیه متهم، در نهایت لب به اعتراف گشود.

امیری تصریح کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم اظهار کرد برادرم به‌ نام ابوالفضل با همکاری شخصی به‌ نام امید اقدام به سرقت احشام می‌کردند و من احشام مسروقه را در بازار می‌فروختم.

وی یادآور شد: ماموران بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی هم‌دستان وی را دستگیر و در بازرسی از مخفی‌گاه متهمان تعداد شش راس گوسفند و یک راس گوساله مسروقه را کشف کردند.

امیری گفت: این سه نفر متهم به 22 فقره سرقت احشام از روستاهای حومه شهر اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده و شناسایی مالباختگان به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/70005/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول