اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز آغاز می‌شود

ثبت‌نام زوجین گیلان برای عضویت در همایش زندگی زیبا

خبرگزاری فارس: مدیر شعب مجموعه شرکت‌های سبک برتر مشهد از برگزاری همایش خانواده زندگی زیبا در سال 92 و آغاز ثبت‌نام زوجین گیلان برای عضویت در این مراسم خبر داد.

ثبت‌نام زوجین گیلان برای عضویت در همایش زندگی زیبا

یاشار توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن از آغاز فراخوان ثبت‌نام عضویت در همایش تخصصی کالا و خدمات مرتبط با زوج‌های جوان در عقد با نام «خانواده زندگی زیبا» در رشت خبر داد و اظهار کرد: فراخوان عضویت در طرح خانواده زندگی زیبا سال 92 از امروز در رشت آغاز شده است.

وی افزود: زوج‌های جوان علاقه‌مند می‌توانند به مدت دو ماه با در دست داشتن عقدنامه و کارت شناسایی به شعبه رشت واقع در خیابان گلسار پس از خیابان 122 آتلیه تیراژه مراجعه و ثبت نام کنند.

این مسئول ادامه داد: پس از اجرای دومین دوره این همایش که در فروردین ماه سال 91 در تالار گلستان رشت برگزار شد، برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری برای سال 92 انجام گرفته است.

وی، ترغیب جوانان به ازدواج را از مهمترین اهداف این همایش برشمرد و گفت: همایش خانواده زندگی زیبا با هدف ترغیب جوانان به روی آوردن به سنت حسنه رسول خدا (ص) و برنامه‌ریزی برای توسعه اقتصادی بازار فعالان مربوطه و نیز کاهش و یا حداقل تثبیت هزینه و ایجاد راه‌های سهولت در خرید ملزومات مورد نیاز زوج‌های جوان در عقد است.

*فراهم کردن بستر ازدواج جوانان دغدغه مسئولان است

توکلی با بیان اینکه در شرایط کنونی جامعه فراهم کردن بستر مناسب برای ازدواج جوانان و کاهش تنش‌های روانی مردم از دغدغه‌های دلسوزان نظام است، افزود: با وجود فشارهای روانی و اقتصادی دشمن و ایجاد تنش در ملت ایران تمام تلاش مسئولان عالی رتبه کشور این است که با فراهم کردن بستر مناسب برای ازدواج جوانان علاوه بر جلوگیری از فساد اخلاقی و بی‌بند و باری در جامعه، آرامش روانی و تعالی جوانان میسر شود.

وی با اشاره به اینکه نهمین دوره همایش خانواده زندگی زیبا 12 اسفند سال جاری در مجتمع فرهنگی آموزشی احسان شیراز با حضور 200 زوج جوان در عقد و جمعی از مردم این شهرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش‌ها با مجوز از دستگاه‌های ذی‌ربط صورت می‌گیرد.

مدیر شعب مجموعه شرکت‌های سبک برتر مشهد یادآور شد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی که تلاش تمام مسئولان و دلسوزان به حمایت از نیروهای ایرانی و تولیدات داخلی است، برگزاری این همایش‌ها علاوه بر معرفی کالای ایرانی و استعدادهای بومی در بهره‌گیری و جلب اعتماد مردم از تولید ایرانی و سبک برتر کمک موثری دارد.

*حضور مبتکر خانواده زیبا در رشت

وی با بیان اینکه بدون همراهی و تعامل و حمایت مسئولان راهکارهای لازم برای رشد و تعالی جوانان ایران اجرایی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: سبک برتر در همایش‌ها تلاش می‌کند با راهنمایی، همفکری و راهکارهای مسئولان و دلسوزان در مسیر درست حرکت کند که این کار در شیراز برخلاف وعده‌های داده شده صورت گرفت و در گیلان نیز انتظار می‌رود که مسئولان برای هر چه بهتر برگزاری این همایش به مجموعه سبک برتر کمک کنند تا بتوانیم آن را به همایش ملی ایران تبدیل کنیم.  

توکلی به مردم گیلان وعده حضور «مسیح فلاح» مبتکر خانواده زندگی زیبا از ابتدای سال 92 در رشت را داد و متذکر شد: از سال 92 بنیانگذار مجموعه سبک برتر در شهر رشت حضور می‌یابد که امیدواریم مسئولان نیز مانند مردم از این جوان نابغه و خلاق که پیام‌آور نوآوری است حمایت کنند تا الگویی برای جوانان باشد.

انتهای پیام/84002/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول