اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت البرز:

البرز در جذب خیران برای ساخت مراکز درمانی موفق عمل کرده است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان البرز گفت: البرز در جذب خیران برای ساخت مراکز درمانی موفق عمل کرده است.

البرز در جذب خیران برای ساخت مراکز درمانی موفق عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، صلاح‌الدین دلشاد ظهر امروز در مراسم اهدای یک مرکز بهداشتی از سوی یک خیر البرزی اظهار داشت: جذب مشارکت‌های مردمی و به ویژه خیران در ساخت این گونه مراکز بسیار مهم تلقی می‌شود لذا استان البرز با تمهیدات لازم توانسته در این زمینه موفق عمل کند.

وی ادامه داد: البته تا رسیدن به حد مطلوب در این زمینه هنوز فاصله داریم لذا اطلاع‌رسانی در این حوزه می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

این مسئول با بیان اینکه نقش خیرین در بهبود وضعیت درمانی و بهداشتی غیرقابل انکار است افزود: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری است لذا با استفاده از این استعدادها می‌توانیم در ساخت و احداث مراکز درمانی و بهداشتی گام برداریم.

دلشاد در ادامه سخنان خود به عملکرد بسیار خوب خیران این استان در ساخت مراکز درمانی و بهداشتی در البرز اشاره کرد و گفت: خیران زیادی اکنون در این مجمع عضو هستند و به فعالیت می‌پردازند که می‌توانیم با اطلاع‌رسانی دقیق تعداد خیران را بیش از گذشته نماییم.

این مسئول با تأکید بر اینکه با توجه به افزایش جمعیت در این استان نیاز است تا سرانه درمانی این استان نیز با توجه به نیاز جمعیت توسعه یابد افزود: هم‌اکنون با وجود تلاش‌های بسیار که در حوزه درمان و بهداشت در این استان انجام شده است اما با کمبودهایی مواجه هستیم که لازم است تدابیر اساسی به منظور رفع این مشکلات و کمبودها در البرز از سوی مسئولان اندیشیده شود.

در این مراسم یک باب واحد مسکونی همراه با مغازه توسط خیر نیکوکار یدالله دولتی به ارزش ریالی بالغ بر یک و نیم میلیارد ریال به نام مرحوم هوشنگ دولتی برای مرکز بهداشتی درمانی به دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اهدا شد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول