اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

طرح «یک روز برای فردا» مهارت‌های اجتماعی را به دانش‌آموزان می‌آموزد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: طرح «یک روز برای فردا» مهارت‌های اجتماعی را به دانش‌آموزان برای زندگی در جامعه می‌آموزد.

طرح «یک روز برای فردا» مهارت‌های اجتماعی را به دانش‌آموزان می‌آموزد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جعفر حبیبی در طرح «یک روز برای فردا» که صبح امروز در مدرسه ملاصدرا قزوین برگزار شد، اظهار داشت: دانش‌آموزان در محیط مدرسه علاوه بر یادگیری مطالب علمی باید راه و روش مدیریت کردن را نیز یاد بگیرند تا بتوانند در شرایط سخت کنترل خوبی بر اوضاع داشته باشند.

وی طرح «یک روز برای فردا» را خوب توصیف کرد و افزود: این طرح می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا مدیریت کردن و نحوه تدریس در آینده را یاد بگیرند و همین‌طور  مهارت‌های زندگی را فرا بگیرند.

وی تصریح کرد: تمرین این شرایط یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش اعتماد دو جانبه بین دانش‌آموز و مدیر است که می‌تواند به تربیت درست دانش آموز در فضای مدرسه کمک کند.

این مسئول ادامه داد: طرح «یک روز برای فردا» علاوه بر اینکه مهارت‌های اجتماعی را به دانش‌آموزان می‌آموزد در آن‌ها درک متقابل را نیز ایجاد می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: این تمرین مناسب را باید در تمام مقاطع انجام داد زیرا می‌تواند دانش‌آموزان را انسان‌هایی موفق کند و زمینه‌ای برای صعود دانش‌آموزان شود.

حبیبی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با انجام این طرح مدیرانی در آیند تحویل جامعه بدهیم که موجب ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شوند.

این مسئول تأکید کرد: طرح «یک روز برای فردا» سبب می‌شود دانش‌آموزان با فرا گرفتن مهارت اجتماعی و کاری، در زندگی با مشکلات کمتری مواجه شوند و این طرح هدفش همین موضوع است.

در این مراسم جعفر حبیبی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بازدید از کلاس‌های درس با دانش‌آموزان، دبیران و مدیران گفت‌وگو و از اجرای این طرح ابراز رضایت کرد.

گفتنی است، طرح «یک روز برای فردا» به صورت همزمان در سراسر مدارس استان قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/770010/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول