اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس اداره راه و شهرسازی بردسکن خبر داد

بهره‎برداری از 4 راه روستایی در شهرستان بردسکن

خبرگزاری فارس: رییس اداره راه و شهرسازی بردسکن گفت: چهار راه روستایی صالحیه، شمس‌آباد، اسماعیل‌آباد، خوشاب و پنج واحد خانه پزشک در این شهرستان به بهره‎برداری رسیده است.

بهره‎برداری از 4 راه روستایی در شهرستان بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمدحسین ضیایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راه‎های حوزه استحفاظی شهرستان بردسکن، راه روستایی صالحیه با 1.5 کیلومتر طول و هزینه 2 میلیارد و 200 میلیون ریال احداث و آسفالت شده است.

وی ادامه داد: قطعه سه راه روستای شمس‌آباد به زیروقت به طول  2.2  کیلومتر، آماده بهره‌برداری است که برای این پروژه مبلغ 5 میلیارد و 710 میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بردسکن همچنین از احداث و آسفالت پنج کیلومتر از مسیر راه روستای خوشاب و 3.1 کیلومتر راه روستای اسماعیل‌آباد خبر داد و افزود: هزینه اجرای این پروژه‌ها به ترتیب 7 میلیارد و 850 میلیون ریال و 4 میلیارد و 680 میلیون ریال بوده است.

ضیایی با اشاره به احداث یک دستگاه پل باکسی 15 دهانه در محور بردسکن ـ درونه ـ طبس، گفت: در دوطرف جاده روی این پل نرده لوله‌ای و گاردریل به طول 240 متر نصب شده و پروژه مجموعا 5 میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه در برداشته است.

وی ادامه داد: قسمتی از تقاطع غیرهمسطح بردسکن ـ شهرآباد نیز با اعتبار 12 میلیارد ریال احداث و زیرگذر تقاطع آسفالت شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بردسکن گفت: پنج واحد خانه پزشک در شهرستان بردسکن آماده بهره‌برداری است که مبلغ 3 میلیارد و 912 میلیون ریال برای این پروژه عمرانی هزینه شده است.

انتهای پیام/70005/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول