اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین خبر داد

بی‌تفاوتی مسئولان به جاده‌ مرگبار اسلام‌آباد غرب

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، گفت: برخی از مسئولان به نامناسب ‌بودن وضعیت جاده سرپل‌ذهاب به اسلام‌آباد غرب بی‌تفاوت هستند که این بی‌توجهی منجر به رخ‌ دادن حوادث مختلف شده است.

بی‌تفاوتی مسئولان به جاده‌ مرگبار اسلام‌آباد غرب

فتح‌الله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با بیان اینکه جاده سرپل‌ذهاب به اسلام‌آباد غرب به‌دلیل بار ترافیکی بسیار سنگین و عدم تعریض متناسب با وضعیت موجود، تاکنون شاهد ده‌ها تصادف شده است، اظهار کرد: صدها تن از اهالی مظلوم منطقه کشته و یا مجروح شده‌اند و خسارات مالی چشم‌گیری به آنان وارد شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر خسارات غیرقابل جبران جانی و هم‌چنین مالی، ترافیک گیج‌کننده محور مورد بحث از جمله معضلات فرا روی مردم منطقه است که به‌صورت جدی خواهان رفع آن هستند.

حسینی با اشاره به اینکه رفع این مشکل با روند فعلی میسر نیست و نیازمند همتی جدی و تلاشی مضاعف است، اعلام کرد: جلسات متعددی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی و به‌ویژه شخص وزیر برگزار شد و وزیر و سه‌تن از معاونان ذیربط از محور مورد نظر بازدید به‌عمل آوردند و در نهایت مقرر شد به‌منظور تسریع در امر تعریض مسیر مورد بحث، گردنه پاطاق به‌مدت 18 روز مسدود و تردد به دو مسیر دیگر منتقل شود.

به‌گفته وی برخی از مسئولان به‌جای همراهی و کمک در راستای رفع این مشکل هیچ کمکی در این زمینه انجام نداده و در روند کار مشکل ایجاد کرده‌اند.

نماینده مردم قصرشیرین در خانه ملت خاطر نشان کرد: این معضل خواسته منطقی مردم بوده و مشکلی است که سبب‌ گرفتن صدها قربانی و داغدار شدن خانواده‌های بسیاری شده است، بی‌شک افرادی که به این موضوع بی‌توجه هستند، نسبت به جان و مال مردم تعهدی ندارند و باید با آنان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/2700/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول