اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع جهانی اهل بیت:

ایران ‌با حمایت‌های معنوی‌ خود تا وصول پیروزی ملت بحرین را حمایت می‌کند‌

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع جهانی اهل بیت گفت: ایران ‌با حمایت‌های معنوی‌ خود تا وصول پیروزی ملت بحرین را حمایت می‌کند‌.‌

ایران ‌با حمایت‌های معنوی‌ خود تا وصول پیروزی ملت بحرین را حمایت می‌کند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ محمد‌حسن اختری صبح امروز در همایش همبستگی با مردم مظلوم بحرین در مصلای ‌بوشهر اظهار داشت: یکی از جنایات‌های بی‌سابقه‌ای که در قرن معاصر شاهد آن هستیم جنایات بی‌شمار در حق مردم مظلوم و‌ بحرین است‌ که با پشتیبانی سران کشورهای آمریکای، رژیم صهیونیستی و انگلیس و برخی از سران کشورهای حاشیه خلیج فارس صورت می‌گیرد.

رئیس مجمع جهانی اهل بیت با بیان اینکه تمام سازمان‌های بین‌المللی، جهانی و شورای امنیت سازمان ملل در برابر این جنایت سقوط اختیار کرده‌اند، تأکید کرد: هدف این‌ سازمان‌های به اصطلاح دفاع از حقوق بشر تنها در دفاع از مصالح و منافع خودشان است.

اختری اضافه کرد: سازمان‌های بین‌المللی و شورای امنیت حاضر نیستند یک قطعنامه شدید‌الحن که اجرایی هم نیست برای آل سعود که «شما به چه حقی این منطقه را اشغال کردید» صادر کند.

وی با اشاره به اینکه حتی رسانه‌های این کشورها و کشورهای عربی از انعکاس واقعیت‌ها چشم می‌پوشند، گفت‌: رسانه‌های کشورهای غربی و عربی که تحت سلطه امپریالیسم جهانی هستند چیزی بیان نمی‌کنند گویا خبری در بحرین نیست.

رئیس مجمع جهانی اهل بیت با اشاره به بیانات امام راحل که اینها قانون جنگل اجرا می‌کنند، افزود: چون آمریکا پر زور است مانند حیوان‌های قوی باید همه جا ظلم کند و آل سعود هم چون پولدار است باید از این جنایت ‌پشتیبانی کند.

اختری توانمندی، استقامت و پایداری مردم مظلوم بحرین را ستود و تصریح کرد: مردم بحرین در مدت دو سال با وجود اینکه بیش از 60 شهید و صدها مجروح داده‌اند توانسته‌اند به موفقیت‌هایی دست یابند‌ که طبق وعده الهی پیروزی از آن ملت بحرین خواهد بود.

وی تأکید کرد: ملت شجاع، آزاد و متدین ایران اسلامی که همواره حامی مردم مظلوم و مستضعفان در جهان بوده ‌و هست از زمان قیام مردم بحرین با حمایت‌های معنوی آنان را پشتیبانی کرده و ان‌شاء‌الله تا وصول پیروزی حامی آنان خواهد بود.

رئیس مجمع جهانی اهل بیت در پایان تاکید کرد: کسی که فریاد مردم مظلوم را بشنود و به کمک او نشتابد مسلمان نیست و همه ما مسلمانان در جهان باید به وظیفه دینی‌مان عمل کنیم و همواره دشمن ظالم و یاور مظلوم باشیم.

انتهای پیام/66007/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول