اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

مدعیان دروغین دموکراسی کشتار فجیع بحرین را نادیده گرفتند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مدعیان دروغین دموکراسی و آزادی که ادعای آنها گوش فلک را کر کرده است، امروز در مقابل جنایاتشان در بحرین سکوت اختیار کرده‌اند.

مدعیان دروغین دموکراسی کشتار فجیع بحرین را نادیده گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی عصر امروز در همایش همبستگی با مردم مظلوم بحرین در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: یکی از جنایت‌های بی‌سابقه‌ای که در قرن معاصر شاهد آن هستیم، جنایات در حق مردم مظلوم و ستم کشیده بحرین است که با پشتیبانی نظام غرب و شرق، شیوخ عرب درصدد به تاراج گذاشتن سرمایه‌ها و داشته‌های مردم بحرین و قتل و کشتار در حق آنها هستند.

وی با بیان اینکه تمام سازمان‌های بین‌المللی و جهانی در این زمینه سکوت اختیار کرده و با چراغ سبز نشان دادن به آل‌سعود و آل‌خلیفه سعی می‌کنند حق و حقوق ملت بحرین را نادیده بگیرند، ادامه داد: ما از سکوت این مجامع به اصطلاح بشر دوستانه تعجب نمی‌کنیم، بلکه از این در تعجب هستیم که برخی از کشورهای عربی در صف واحد جلوی خواسته مردم مظلوم بحرین ایستاده‌اند.

عاملی خاطرنشان کرد: با پشتیبانی آمریکا و برخی از دول منطقه امروز بزرگ‌ترین جنایات در حق مردم مظلوم بحرین صورت می‌گیرد، اما دریغ از تکانی که سرمایه‌داران و حاکمان لیبرال دموکراسی انجام بدهند.

وی، این حادثه تلخ را سند جنایات لیبرال دموکراسی و اندیشه پوسیده این نظام مادی توصیف و تصریح کرد: آل‌خلیفه و آل‌سعود به همراه گروهک ضاله وهابیت در حالی وفاق مردم شیعی و سنی بحرین را نشانه گرفتند تا با ایجاد تفرقه در بین آنها خود حکومت را به دست بگیرند و برای مزدوران غرب و شرق، کشور اجیر شده درست کنند.

وی عنوان کرد: دوگانگی رفتار غرب را می‌توان در بحرین و سوریه به خوبی مشاهده کرد، چراکه آنها هدفشان از قتل، جنایت و هجوم به مردم بی‌دفاع جز برهم زدن توازن عقلانی و رفتاری شیعه و سنی چیز دیگری نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه اردبیل به اندیشه مردود صهیونیسم در پشت پرده این قضایا و سرگرم کردن مردم مسلمان منطقه به درگیری‌ها و نزاع‌های قومیتی و زبانی اشاره کرد و یادآور شد: آنهایی که امروز در بحرین سعی می‌کنند ندای مردم را خاموش کنند در حقیقت با نیت شوم تلاش می‌کنند تا به هر نحو ممکن عصیانگری خود را به نمایش بگذارند.

عاملی، همه انقلاب‌های رخ داده در منطقه را برگرفته از یک روح همدلی و وفاق در رسیدن به نقطه مطلوب اعلام کرد و گفت: آنچه که در این بین آمریکا و همراهان او دوست دارند، اتفاق بیفتد بر سر کار آمدن حاکمان جدیدی است که وابستگی شدید به نظام غرب و شرق داشته باشند.

وی، ترس استکبار از الگو شدن ایران را ترس و واهمه حقیقی توصیف کرد و افزود: آنها از اینکه ایران اسلامی ما زایش و تولدی چندین برابری در منطقه داشته باشد در هراس و نگرانی هستند، چراکه ملتی به مقاومت و ایستادگی ایران که روی اصول و مواضع خود ایستاده و ذره‌ای از آن تنازل نکرده در دنیا سراغ ندارند.

عاملی با اشاره به ویژگی‌های جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به این نقطه متعالی و مقتدر اذعان داشت: استکبار از ترس ایران به انحراف نهضت‌های آزادی‌بخش مردم مسلمان منطقه اعم از بحرین، سوریه، لیبی، مصر، تونس و بسیاری از کشورهای دیگر روی آورده تا نگذارد، انقلابی که در ایران رخ داده و به نتیجه رسیده در سایر مناطق برای آمریکا دردسرساز باشد.

انتهای پیام/62003/ذ40/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول