اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

نظام درمان و سلامت کهگیلویه و بویراحمد تعطیل‌بردار نیست

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اعلام آمادگی تیم درمان و سلامت این استان در ایام نوروز گفت: شیفت‌های بیمارستان‌ها به منظور خدمات‌رسانی به مردم، مراجعین و میهمانان نوروزی مشخص شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

نظام درمان و سلامت کهگیلویه و بویراحمد تعطیل‌بردار نیست

سید حسام‌الدین نبوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از آمادگی تیم‌های سلامت و درمان در استان کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: همه برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور مؤثر دست‌اندرکاران سلامت در ایام پایانی سال و ایام آغازین سال جدید انجام شده و مردم نگرانی از این بابت نداشته باشند.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز تعطیل‌بردار نیستند از مشخص شدن شیفت‌های سه‌گانه این بیمارستان‌ها به منظور خدمات‌رسانی به مردم، مراجعین و به ویژه میهمانان نوروزی خبر داد.

نبوی‌زاده گفت: در بخش دیگری از وظایف ذاتی دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس‌های 115 و پایگاه‌های امدادی بین‌جاده‌ای به طور رسمی برنامه‌های ویژه خود را از 25 اسفند آغاز می‌کنند و آمادگی کامل در این بخش نیز وجود دارد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تأکید کرد: دستان یاری‌رسان مأموران امدادی در درون شهرها و بیرون شهرها با جاده‌ها انس دیرینه دارند و آماده‌اند تا در صورت هر گونه حادثه احتمالی هموطنان و همشهریان خود را تنها نگذارند.

وی با آرزوی سالی بدون حادثه در محورهای ارتباطی این استان بیان کرد: 28 پایگاه امدادی 115 در محورهای مواصلاتی این استان مستقر هستند که در همه ایام سال مشغول امدادرسانی به مردم و رانندگان هستند ولی در این ایام مأموریت‌های ویژه‌ای به منظور ایجاد امنیت در بعد سلامت و درمان را خواهند داشت.

 

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از وجود یک دستگاه موتور آمبولانس به منظور انجام مأموریت‌های امدادی در درون شهرها و نقاط پرترافیک خبر داد و ابراز داشت:‌ این دستگاه قادر است تا در مواقعی که جاده‌ها و خیابان‌ها مسدود شده و تردد مشکل است، به راحتی به محل حادثه برسد و درمان‌ها و مراقبت‌های اولیه را تا رسیدن تیم مجهز پزشکی انجام دهد.

وی اضافه کرد: سه پایگاه امداد115 نیز به صورت ثابت در شهر یاسوج مستقر شده‌اند.

نبوی‌زاده مجددا" تأکید کرد: در ایام تعطیل نوروز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده خللی در خدمات‌رسانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به مردم ایجاد نخواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اعلام آمادگی تیم درمان و سلامت این استان در ایام نوروز گفت: شیفت‌های بیمارستان‌ها به منظور خدمات‌رسانی به مردم، مراجعین و میهمانان نوروزی مشخص شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

انتهای پیام/82005/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول