اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان خبر داد

ارائه تخفیف 10 درصدی در نمایشگاه فرش کرمان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: پنج تا 10 درصد تخفیف برای محصولات نمایشگاه فرش دستباف، تابلو فرش و دستباف‌های روستایی و عشایری ایران در کرمان در نظر گرفته شده است.

ارائه تخفیف 10 درصدی در نمایشگاه فرش کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد تکلوزاده در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه فرش دستباف، تابلو فرش و دستبافت‌های روستایی و عشایری ایران در کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرش‌های دستباف استان‌های کرمان، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی با بیان اینکه دومین نمایشگاه فرش دستباف، تابلو فرش و دستباف‌های روستایی و عشایری ایران در کرمان تا 18 اسفندماه در محل حسینیه ثارالله دایر است، ادامه داد: پنج تا 10 درصد تخفیف برای محصولات این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

تکلوزاده، تولید فرش دستباف را هنری بسیار زیبا و فاخر خواند و خاطر نشان کرد: زنان ایرانی با ذوق و سلیقه خود آثار بی‌نظیری را خلق می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: دنیا فرش ایران و استان کرمان را شناخته و این هنر را ستایش می‌کند.

تکلوزاده افزود: امیدواریم مردم کرمان از فرصت مطلوب ایجاد شده توسط نمایشگاه فرش دستباف، تابلو فرش و دستباف‌های روستایی و عشایری ایران برای خرید آثار نفیس استفاده کنند.

وی، معرفی فرش‌ها و دستبافت‌های استان‌های مختلف، تبادل اطلاعات بین هنرمندان و آشنایی مردم با تولیدات سایر استان‌ها را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

تکلوزاده در مورد کیفیت تولیدات ارائه شده در دومین نمایشگاه فرش دستباف، تابلو فرش و دستبافت‌های روستایی و عشایری ایران عنوان کرد: زبان از بیان ویژگی‌های این آثار ناتوان است.

وی ابراز داشت: عرضه فرش‌های ظریف و زیبای ابریشمی در نمایشگاه فرش دستباف، تابلو فرش و دستبافت‌های روستایی و عشایری ایران در کرمان بر غنای این نمایشگاه افزوده است.

به گزارش فارس، دومین نمایشگاه فرش دستباف، تابلو فرش و دستبافت‌های روستایی و عشایری ایران تا 18 اسفندماه از ساعت 15 تا 21 دایر است.

انتهای پیام/80019/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول