اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت و معدن خراسان‎رضوی خبر داد

پایان هفتمین المپیاد استانی فرش دستباف خراسان‎رضوی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‎رضوی از برگزار شدن هفتمین المپیاد فرش دستباف در سطح استان در روز شنبه 14 بهمن ماه خبر داد.

پایان هفتمین المپیاد استانی فرش دستباف خراسان‎رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‎رضوی، علی غفوری‌مقدم اظهار داشت: این المپیاد در دو سطح دانش‌آموزی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و سطح دانشجویی با همکاری دانشگاه‌ها برگزار گردید.

وی با اشاره به اینکه در سطح دانش‌آموزی مسابقات در سه رشته طرح و رنگ، بافت و رنگرزی و در سطح دانشجویی در چهار رشته طرح و رنگ، بافت، رنگرزی و مرمت برگزار شده است، افزود: در سطح دانش‌آموزی فقط دانش‌آموزان پایه سوم کار و دانش و فنی‌وحرفه‌ای رشته فرش و در سطح دانشجویی در مقطع کارشناسی فقط دانشجویان سال سوم و چهارم و در مقطع کاردانی فقط دانشجویان سال دوم رشته فرش دستباف دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی علمی کاربردی شرکت داشتند.

وی تصریح کرد: مسابقات دانش‌آموزی در سطح استان با شرکت 33 دانش‌آموز برتر در هنرستان کیمیا برگزار گردید که از بین دانش‌آموزان مستعد، در رشته طرح و رنگ 4 نفر، رنگرزی 3 نفر و بافت 3 نفر و مجموعاً 10 نفر به مرحله نهایی معرفی شدند.

غفوری‌مقدم گفت: مرحله نهایی المپیاد فرش در سطح کشور در تاریخ 15 الی 17 اسفندماه 91 در استان کرمان برگزار می‌شود و به نفرات برتر به رسم یادبود جوایزی اعطاء می‌گردد.

انتهای پیام/70005/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول