اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد

فراخوان سومین 2 سالانه عکس فرش دستباف ایران

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: به منظور نشان دادن ارزش‎ها و ویژگی‎های فاخر فرش دستباف ایران فراخوان سومین دو سالانه عکس این هنر- صنعت اعلام شد.

فراخوان سومین 2 سالانه عکس فرش دستباف ایران

علی کبیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: مرکز ملی فرش ایران پس از دو دوره موفق برگزاری نمایشگاه دوسالانه عکس فراخوان ارسال آثار سومین دوره را اعلام کرد.

وی از عکاسان گلستانی خواست تا به منظور ارج نهادن به ارزش‎ها و ویژگی‎های فرش ایرانی و همچنین توانمندی‎های عکاسان استان در این فراخوان شرکت کنند.

بیست و هشتم بهمن ماه 1391 آخرین مهلت ارسال آثار است

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نمایشگاه دو سالانه عکس فرش دستباف بیست و هشتم بهمن ماه 1391 و مرحله داوری و معرفی آثار راه‌یافته به نمایشگاه نیمه اول اسفند ماه آینده است. 

کبیر با بیان اینکه نمایشگاه عکس اردیبهشت ماه 1392 برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاقمندان آثار خود را در قالب محورهای 12گانه ذیل به دبیرخانه نمایشگاه دو سالانه عکس فرش دستباف ایران ارسال کنند.

به گفته وی، فرش و ابعاد مختلف هنری، فرش و اعتقادات، فرش و اقتصاد، نقش فرش در امرار معاش عشایر و ارتباط زندگی این اقوام با فرش و فرش و دکوراسیون داخلی از جمله محورهای این نمایشگاه هستند.

اشتغالزایی و گردشگری دو محور آثار ارسالی به دبیرخانه هستند

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: فرش و اشتغالزایی، فرش و گردشگری، فرش و فرایند تولید، فرش و حضور در زندگی، فرش و روستا، فرش و نمایشگاه و فرش دستباف ایران در سایر نقاط جهان محورهای دیگر سومین نمایشگاه دوسالانه عکس فرش دستباف هستند.  

کبیر اظهار داشت: علاقمندان برای آگاهی از شرایط شرکت در این نمایشگاه به پایگاه اطلاع‌رسانی دوسالانه به نشانی www.carpetbiennial.com  مراجعه کنند. 

وی افزود: داوری عکس‎های ارسال شده به دبیرخانه نمایشگاه فوق بر عهده مجید سعیدی، اسماعیل عباسی، سیف‎الله صمدیان، رضی میری و ساعد نیک‎ذات است.  

محل نمایشگاه یکی از استان‎های فرش‎خیز است

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: یکی از استان‎های فرش‎خیز کشور به عنوان محل برگزاری نمایشگاه دوسالانه عکس فرش دستباف ایران انتخاب و 10 نفر از برگزیدگان از برنامه‎های جانبی در طول برگزاری نمایشگاه بهره‎مند می‎شوند.  

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول