اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق استاندارد گلستان:

صنعت گلستان بیمار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان گفت: صنعت ما در حال حاضر همانند یک بیماری است که نیاز به مراقبت پزشک متخصص و تمام‌وقت دارد.

صنعت گلستان بیمار است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، منصور قلیچ‎لی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان که در سالن همایش‎های بانک ملی استان برگزار شد، اظهار داشت: نظام‎های اجتماعی را نظام‎های اقتصادی هدایت می‎کنند.

وی ادامه داد: تمام مسائل اجتماعی و زندگی یک جامعه متأثر از اتفاقات و تغییرات اقتصادی و صنعتی است.

قلیچ‎لی خاطرنشان کرد: اشتغال، قیمت ارزاق عمومی، اقلام صنعتی و تولیدی در جامعه به دلیل نیاز عمومی و درگیر بودن تمامی اقشار یک جامعه تأثیر مستقیم بر زندگی مردم دارد و به عبارتی اثرگذار بر نظام اجتماعی است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان استان خود را فراموش کرده است

مدیرکل سابق استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان تصریح کرد: جای تأسف دارد که رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با حفظ سمت در استان دیگری سرپرست آن اداره است، اما کاملاً استان اصلی محل خدمت خود را فراموش کرده است.

قلیچ‎لی عنوان کرد: کسی که در استان دیگری در حال فعالیت و زندگی است، چگونه می‎تواند به این استان خدمت کند؟

(رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان هم‌اکنون با حفظ سمت سرپرست صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی نیز است)

صنعت گلستان یک صنعت بیمار است

وی یادآور شد: صنعت ما در حال حاضر همانند یک بیماری است که نیاز به مراقبت پزشک متخصص و تمام‎وقت دارد و مسئولان امر باید درباره این مسئله چاره‎ای بیندیشند.

مدیرکل سابق استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان بیان داشت: از اینجا از تمامی استانداران گلستان و نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه‎های اجرایی که از زمان بدو این استان برای صنعت این استان تلاش کردند، قدردانی می‎کنم، امیدوارم صنعت بیمار ما روزی به یک صنعت پویا و امیدوارکننده مبدل شود و روزی برسد که از استان گلستان به عنوان قطب صنعتی کشور یاد شود.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان عصر امروز در سالن همایش‎های بانک ملی استان برگزار شد.

در این مراسم منصور قلیچ‎لی، مدیرکل سابق استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان بعد از 30 سال خدمت در عرصه صنعت کشور بازنشسته و تودیع شد و رضا نوروزی، رئیس اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی شاهرود به عنوان مدیرکل جدید اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان معرفی شد.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول